UrgeLoL Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 First And Second Party Content With Capcom no longer making any PS3 exclusives and AceCombat coming to the 360 release as well, there aren’t that many third party exclusives left on the PS3 right now. Final Fantasy and MGS 4 are the last two big ones. And while it’s not impossible that they stay exclusive, it’s clearly questionable at this point. The only games that are guaranteed to be PS3 exclusive are first and second party content. Just to clarify: First Party The development studio is completely owned by Sony. For example, Polyphony Digital or Team Ico. Second Party The development studio is completely independently owned but works on Sony funded and Sony owned PS3 projects. For example, Rathchet & Clank or Motorstorm. Here’s a list of the upcoming announced first and second party content. I omitted retro ports (such as Gauntlet II), junk (Wheel of Fortune), and titles that are likely very early in development and a long way off (like sequels to Resistance or God of War) Development Studio - Game Title Level 5 - White Knight Story SOE - Espionage MMO SOE - Whimsical MMO Team Bondi - L.A. Noire SCE - Getaway Ico Team - Unknown SCE Studios London - SingStar Naughty Dog - Drake’s Fortune Guerilla - Killzone 2 Zipper - Socom Title Santa Monica - Warhawk SCE Studios London - Playstation Home Polyphony Digital - Gran Turismo 5 Clap Hanz - Hot Shots Golf 5 TBA - Eyedentify SCE Studios Japan - Eye of Judgment Page 44 Studios - Gretzky NHL SCE Studios London - Eight Days Rhino Studios - Afrika Media Molecule - LittleBigPlanet Insomniac - Ratchet & Clank Ninja Theory - Heavenly Sword Factor 5 - Lair Factor 5 - Unknown Title thatgamecompany - Two Unknown Titles Kilde Mye snacks her som jeg gleder meg til!! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har vi hørt noe nytt om Afrika? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Utfra de spillene er det bare 1 spill jeg gleder meg til og det er GT5. Har sett en video på White Knight story og syntes ikke noe om det jeg så. Ser dog frem til at God of War 3 blir annonsert til PS3, eller Shadow of the Colossus 2. Hadde i alle fall ikke vært meg imot. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Smak og behag ofcourse Nei, vi har ikke hørt ett eneste hint om Afrika de siste 3-4 månedene.. Er meget spent på hva spillet går ut på. Grafikk er en ting, men vil jo gjerne gjøre kult der. Gameplayet skulle vistnok ikke inneholde vold Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 God Of War 3 er vel bekreftet. (?) Det er også bekreftet at Team Ico har begynt arbeidet med en tittel til PS3. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Team Ico står på listen Ja God of War 3 er så og si blitt bekreftet av David Jaffe I omitted retro ports (such as Gauntlet II), junk (Wheel of Fortune), and titles that are likely very early in development and a long way off (like sequels to Resistance or God of War) Endret 21. mars 2007 av Mgs Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Team Bondi - L.A. Noire Så l.A. Noire er ps3 eksklusive? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Så langt, men ingen blir vel overrasket om det går multiplattform. LittleBig Planet ser jeg fram til. Ble virkelig imponert over GDC-presentasjonen. Og at Afrika ikke inneholder vold ser jeg på som utelukkende positivt. Er nok av spill med vold i bildet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hva i all videste kontinent går Afrika ut på? Titta på en trailer og det pirret den nysgjerrige nerven i hjernen. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Her er det ett spill jeg synes ser bra ut og det er LittleBigPlanet. :/ Skulle gjerne likt å se mer fra Afrika. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Ja Afrika ser bra ut. Og man blir kanskje mer nysgjerrig når de ikke lanserer noe informasjon om spillet!! Hører jeg E3?? Synd jeg er utenlands når E3 går av stabelen. Får ikke vært på forumet å kranglet om Killzone til ps3 når opp til videoen Men bading, 40 varmegrader i lufta og 30 i vannet, god mat, massasje og annet er en grei erstatning for dere Endret 21. mars 2007 av Mgs Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ser fram til Socom4 fra Zipper Interactive. S4 er faktisk det spillet jeg ser mest fram til av ALLE kommende spill. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Var egentlig en del interesange titler på den listen. Afrika, Drakes Fortune, LittleBig Planet, GT5, L.A Noire, Eight Days. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Afrika kommer ikke til å inneholde vold? Vil det si at løvene ligger og drar seg på savannen uten å jakte på bøfler og antiloper? Hmm ... det er ikke en simulator dem produserer altså. På den listen er det da hvertfall kun to titler som er interessante, Little Big Planet og Lair. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Hmm godt tenkt. Tror de mente at spilleren ikke kom til å bruke vold mot dyrene. Så det blir ikke ett Safari Hunter spill Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 L.A Noire kommer vel på Xbox 360 også ? Det står iallfall på tothegame.com at det gjør det. http://www.tothegame.com/game.asp?id=5987 Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hmm godt tenkt. Tror de mente at spilleren ikke kom til å bruke vold mot dyrene. Så det blir ikke ett Safari Hunter spill 8204368[/snapback] Hehe, ja, det er vel det dem mener. Uansett så blir vel ikke dette spillet noe som bytter ut Animal Planet for min del Hvis ikke David Attenborough har fortellerstemme da selvfølgelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå