Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker jente (?)

Gjest Hva_vil_hun?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva_vil_hun?

Jeg må nesten oppdatere dere.

Igår skulle Kaja spise middag hos kjærsten til mora, det som er artig er at alle sammen spør om ikke Jeg skal komme(de spør henne da), og hun blånekter. Alle i familien liker meg tydeligvis, iallefall inntrykket jeg har fått, iallefall når de spør om sånt. Forklaringa på hvorfor hun ikke ville jeg skulle komme? Fordi det var første gangen hun spiste middag hos kjærsten til mora, litt tynt tenkte nå jeg, men det holdt jeg for meg selv.

Igår kveld før hun skulle legge seg spurte jeg om hun skulle noe idag, fordi jeg ville treffe henne, henge med henne. Hun visste ikke sa hun fordi hun skulle kanskje noe med mora eller noe i den duren, men hun skulle spørre mora iallefall.

Så kommer dagen idag, starter med at lillebroren hennes sier på msn :" Skal du komme hit på besøk idag? :D". Hun hadde tydeligvis nevnt det iallefall. Broren fortsatte med at det var bare å komme, jeg sier at jeg kommer ikke uten at Kaja vet det, men hun er sjenert! får jeg tilbake. Tror ikke helt det er grunnen men..

Tia går, kl. 18 sender jeg henne en beskjed, spør om det blir noe, halvtime senere får jeg får jeg: "Neeeeh.. Meg og mamma holder hviledagen hellig". For en god forklaring! Ikke nok med at jeg måtte spørre om det ble noe, men jeg får tilogmed en helt en komplett idiotisk forklaring tilbake. Jeg svarer tilbake, poengterer at den unnskyldningen er totalt ididotiskt, og at det er åpenbart hun ikke vil treffe meg, slitt slutt spør jeg hvorfor. I skrivende stund har jeg enda ikke fått noe svar, 6 timer etter..

Men, nå er det hennes tur til å ikke få noe svar, ikke før jeg får svar på hvorfor hun ikke vil møte meg i det ekte liv iallefall, bare ignorere henne, kanskje jeg tilogmed er så heldig at hun blir redd jeg er forbanna? Hun får ikke lov å leke sånn med meg.

Innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit nok svart tilbake det. Mulig hun er usikker på hva hun vil, virket nesten som hun unngår deg :(

bare vent til hun svarer deg nå og ikke fall for fristelsen av å virke desperat og sende masse sms osv.

Vil hun fortsatt ha noe med deg å gjøre så kommer hun nok til å svare.

Lenke til kommentar

Virker noen ganger som jenter kan unngå deg for å få deg enda mer "desperat" etter dem. Problemet er at det ofte virker mot hensikten, altså at gutten gir hun/dem opp. Det er en jævla tynn balansegang mellom de to tingene og blir det dratt for langt av jenta, går alt i dass..

Lenke til kommentar
Gjest Hva_vil_hun?
Greit nok svart tilbake det. Mulig hun er usikker på hva hun vil, virket nesten som hun unngår deg :(

bare vent til hun svarer deg nå og ikke fall for fristelsen av å virke desperat og sende masse sms osv.

8237932[/snapback]

Ja det er mulig hun er usikker, men det er da litt dumt å si ting som sårer/skader fordet? Kunne bare sagt noe nøytralt. OG ja, jeg skal være sterk, ikke falle for fristelsen, selvom det var nesten idag, en jente foran meg i auditoriet idag brukte samme hårspray som henne :p

Og Dark: ja, men jeg gir meg heldigvis ikke lett :p

Lenke til kommentar

8237932[/snapback]

Ja det er mulig hun er usikker, men det er da litt dumt å si ting som sårer/skader fordet? Kunne bare sagt noe nøytralt. OG ja, jeg skal være sterk, ikke falle for fristelsen, selvom det var nesten idag, en jente foran meg i auditoriet idag brukte samme hårspray som henne :p

Og Dark: ja, men jeg gir meg heldigvis ikke lett :p

8240669[/snapback]

Hold ut ;) in the end it will all be worth it

Lenke til kommentar
Gjest Hva_vil_hun?

Hold ut ;) in the end it will all be worth it

Joda. Nå idah, selv om jeg ikke akkurat legger stor vekt msn nick så har hun hatt "I fuck up. Again and again" og "Jeg vet ikke hva jeg skal si" i nicket sitt. Selvfølgelig er det jo ikke sikkert det er meg det gjelder engang, men; Alle fucker opp, og jeg har jo allerede tilgitt henne for jeg vet ikke hva, jeg vil bare ha svar.

Jeg vil også bare understreke siden jeg kjennerjeg skriver at vi bare snakker sammen på msn og sms og slikt at det ikke er jeg som vil ha det slikt, bare så det er sagt ;)

Lenke til kommentar
Gjest Hva_vil_hun?

Sorry for dobbelpost, tenkte jeg bare skulle oppdatere vidre for dem som ønsker å høre åssen det går.

Som sagt så gjort, jeg sa ikke ett ord i hele dag, iallefall til ikveld. Tidligere sendte jeg henne en pingvin mms på telefonen når vi var i en god periode, mest på skøy og sa at han het Knutu, og han kunne hun snakke med når jeg ikke var tilgjengelig. Anyway, idag mens jeg lov å sov etter en hard dags "jobbing" fikk jeg en melding, "*snakke med Knutu*", og det var alt som stod. Ettersom jeg våknet ett par timer etter jeg hadde fått meldinga hadde jeg ikke svart, godt egentlig, fordi det gir inntrykk at jeg var sinna, eler bitter. Anyways, når jeg kommer ned ser jeg også at hun hadde skrivd til meg på msn: "Er du sinna på meg?", hun hadde logget av. Tiden var inne for å handle, jeg ventet dgo ett par timer slik at det var rett før hun pleide å legge seg.

Jeg sender til henne på sms "Tror ikke det er han du burde snakke med." da men tanke på at hun snakka til knutu. Jeg får tilbake "Men jeg vet ikke hva jeg skal si til andre enn han". Sender tilbake: "Vel, da gjør han sin nytte". Og så blir det stille, jeg biter i det sure eplet og sender ny melding, jeg vil ikke virke SÅ sinna på henne. "Du kan si hva du sier til Knutu til meg, herregud det må du vite". Tilbake får jeg "Jeg sier unnskyld, at jeg er glad i deg og natta". Tilbake sender jeg bare "Sov godt".

Før denne samtalen hadde jeg lagt en liten "felle"(egentlig helt feil ord) på msn, msn har jo en slik en fin funksjon at du kan legge igjen meldinger til folk som popper opp når man logger på. Hun spurte om jeg var sinna, og på det svarte jeg "Sinna er ett for sterkt uttrygt, men ja." Vidre skrev jeg også "Du aner ikke hvor vondt det er når du først og fremst ikke vil møte meg, men enda værre når du ikke vil si hvorfor, og attpåtil kommer med dumme unnskyldninger. Du har tydeligvis ikke oppdaget det enda, men du kan si hva du vil til meg."

Vet hele innlegget er ganske "så skjedde det" preget, men det er fremdriften som har vært, dog den har vært god. Hun har sagt unnskyld, hun har erkjent at hun har gjort noe dumt, og for å være ærlig det gir meg en litt god følelse ettersom da blir min stillhet mot henne rettferdiggjort.

Anyways, jeg har jo ikke fått en forklaring, og jeg tror ikke jeg vil gi meg uten en, men selvfølgelig, vil hun ikke gi den på død og liv vil jeg heller ikke presse forholdet istykker. Kan hende jeg får vite noe etter hun ser det jeg skrev på msn. Vi får se.

Innspill? Selv om det kanskje er jeg som har kontrollen nå så forstår jeg like lite.

Lenke til kommentar
Gjest Hva_vil_hun?

Vel vel, nå er det godt noen dager med mer eller mindre stillhet mellom med og Domino, men idag igjen er vi blitt venner. I løpet av tiden har hun sagt unnskyld, og sagt hun savnet meg. Fint er jo det. Idag spurte jeg hvorfor hun ikke ville møte meg, fikk det kosligste svaret tilbake! "Ingen spessiel grunn, jeg gadd bare ikke". SÅ flott atte! (ta sarkasmen). Altså, vi har ikke sett hverandre på flere uker så GIDDER hun ikke å møte meg? Alt hun trengte var jo å lukke opp døra. Men men, hun er iallefall ærlig nå.. så langt jeg vet.

Lenke til kommentar

Dette topic er vel kanskje lagt død, men gir min mening uansett :p

Det finnes flere fisk i havet, sats på noen av dem du. Hu du driver med nå er tydligvis ikke noe å stattse på. Hvis du hadde vært så viktig for henne så hadde hu gjort alt for å møte deg.

Vet hvor vanskelig det er men prøv å gi litt f du også. Ikke alti svar på sms du får, ikke alti vær tilgjengelig på msn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...