Gjest Hva_vil_hun? Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Poster dette under anonymbruker ettersom venner av vedkommende kanskjer er her inne. Jeg er ingen kjent bruker. Ok, siden det er blitt så populært(kanskje feil ordvalg, men det ser iallefall t til at de som har skrevet har fått hjelpen til ville ha:)) så poster jeg også denne tråden. Hva jeg ber om er ikke råd til hva jeg skal gjøre vidre(selv om det også selvfølgelig mottas med stor takk) men heller kanskje en analyse, der utenomforstående kan forstå mer enn meg, for jeg skjønner ingenting Skal prøve å forkorte historien så mye som mulig. Rolleliste; Jeg=meg(gutt)Knut Henne=Kaja Bestevennina til henne=Kikki Broren hennes=Buster Faren hennes= Pluster Moren hennes= Muster Søsteren hennes=Sluster(bare for å lage det lett ) Ok, for å starte på starten. Jeg ble kjent med Kaja via noen venner. Men vi snakket aldri sammen eller noe, det tok heller ett år før det startet. Som med mange hjalp internett oss; vi ble invitert inn i samme msn samtale. Etter den la jeg henne til, jeg visste hun var ett koslig menneske, og jeg liker koslige mennesker. Og på msn lista mi ble hun i en stund. Jeg husker ikke hva som skjedde, men plutselig sa ting pang og vi snakket sammen om fast og løst mange timer sammen. Etter dette gjentok seg noen ganger spurte hun faktisk meg ut, skal også nevnes at jeg hadde det samme i tankene. Kan også legge til at jeg var lettere betatt av henne, en fin ting med å "møtes" slik over internett, er at da får man personligheten med en gang, man går ikke utseende(selv om hun ser forbaskende bra ut også). Anyway, vi gikk ut sammen, på kino, og ja jeg vet det er dårlig som date, men hennes valg. Jeg spøkte og lo, og hun lo med, vi er ganske lik på humoren, noe som jeg mener er viktig. Jeg vil si at vi er akkurat like, og forkskjellige nok. Anyways, på en kino kan man ikke gjøre mye, iallefall ikke på første date, så det ble til at jeg hvisket ett par ting til henne som fikk henne til å le, men ikke noe mer. Når vi da gikk ut ga jeg henne en klem idet vi sa hadet, når vi da var "ferdig" med å klemme slapp enten ikke jeg armene mine rundt henne, eller omvendt, men det ble til at vi holdt rundt hverandre iallefall. Hele dette øyeblikket er iallefall hva jeg kaller romantisk, men samma det. Jeg ser henne ned i øyene, hun ser allerede opp på meg, uten engang å tenke over det bøyer jeg meg ned å kysser henne.MEN, hun trekker seg unna, heldigvis smiler og ler hun, der var ikke noe "hva driver du med?!" men heller at hun bare syntes det var for tidlig. Enda bedre var det da hun sekundet etter presset seg inntil meg og la hodet på brystet mitt. Jeg la bare hodet mitt oppå hennes, og der stod vi som to passende Tetris-brikker inntil vi skiltes. Nok om denne episoden, når vil ting gå i fort film. Vi gikk ut på enda en date, ting gikk bra, iallefall i mine øyne, satt tilogmed å koste henne(altså i all offentlighet, så det var jo ikke så veldig hardcore kosing vi snakker her). Men, dagen etter dette så sier hun plutselig, "Du.. jeg må si deg noe, jeg er ikke klar for noe forhold!". Selvfølgelig, ett fint slag midt i trynet mitt, men jeg kunne jo ikke noe annet å akseptere det. Hun sa hun gjerne ville være venner da, og gå ut å ha det gøy med meg, for hun hadde det virkelig gøy med meg. Dette tok jeg som en random frase de fleste bruker når de sier det ikke kan bli noe, men atter en gang tok jeg feil. Nå snakket vi sammen hele tia, på msn og på sms, ble noen småhulter her og der men ingen store greier. Så begynner hintinga, hintinga om at hun vil det skal være noe mer enn bare ett vennskap alikavel, men hva pokker? hun sa jo hun bare ville ha meg som venn. Hun ville ha meg til henne, så jeg kunne sove med henne. Hun ville ha meg med på ball, men det var ikke lov(Ball blir sett på som en fin bunke seriøst når gutt og jente går sammen her) Forskjellige ting, hun hadde laget ett verb ut av navnet mitt, si hvis jeg heter Knut, så ville det være å Knute, å tenke å savne meg. JEg fikk ofte meldinger om at hun Knuter Jeg kan ikke nevne alle tilfellene fordi jeg ikke husker dem, jeg hadde jo ingen forhåpninger på at det kunne bli noe lenger, men når hun sa alle de tingene ble de(forhåpningene) på en måte bygd opp igjen. Så nevner jeg dette, spør hva hun egentlig vill, fordi jeg var usikker på hva hun ville, og jeg var bra betatt av henne nå, og være usikker på noe slikt er noe av den værste følelsen jeg har hatt(har). Men, så sier hun, at alt det hun hadde sagt var jo bare tull! Jeg kan ikke se at ting som ble sagt med full seriøsitet bare kan være tull, men som tidligere, måtte jeg jo bare godta det. Så kommer vi til nå, vi har snakket hver dag sammen nå, 2-3 dager vi ikke har sagt noe til hverandre, alle de andre har vi iallefall sagt hei til hverandre. Hun har sagt at hun får spamser hvis hun ikke snakker med meg en dag, hun er avhengig av meg(hennes ord). Så fint tenker jo jeg. Hun har også uttalt at hun vil kysse meg, ok, hva skjedde med å bare være venn igjen? Det vil jeg ikke spørre henne om, da blir det bare enda et setback(hvis det er noe å setbacke selvfølgelig). Jeg har spurt om hun vil være med ut å finne på noe, hun sier hun vil det, men når jeg sier mer bstemt når og hvor skal hun enten noe, eller så avlyser hun. En gang ble jeg vel litt sur på henne, og sa det rett ut, og hun as at jeg ikke måtte bli skuffa hvis hun avlyste, hun var ego og hvis hun føte seg uvel eller trøtt eller lignende ting så avlyste hun fort. Så hva vil hun? Hvis jeg ikke er på f.eks. msn til "vanlig" tid etter skolen, får jeg fort melding på telefonen om jeg lever. Det er forbaska gøy å snakke med henne, hun er en jeg kunne blitt sammen med(lett), og det er også det jeg vil, men hva pokker vil hun? Det skal også nevnes at jeg er på godfot med hele familien hennes. Hun snakker utrolig mye om meg til andre, familien og vennene hennes vet om meg(hva hun har sagt om meg/vårt forhold vet jeg ikke). Jeg har snakket med moren og søstra på telefon, de har vært greie og hyggelige mot meg som jeg har mot dem. Faren og broren har jeg snakket med og sett på cam(vi snakker alltid med cam på når vi er på msn). Faren går tilogmed å sier til henne stadig og støtt(iallefall annen hver dag) "Knut virker som en kjekk kar". Helt ut av det blå, litt gøy egentlig. Så til slutt, ett spørsmål jeg tenker ofte selv på, hva vil hun? Hun virker jo usikker, hun hinter jo støtt å stadig til at hun vil noe mer, men gjør aldri noe mer med det, selv om alt som trengs er å si ja til å være med ut. Alt seriøst som blir sagt mottas med stor takknemmelighet Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Bli litt mer "selvstendig", jenter blir ofte tiltrukket av ting de ikke kan få. Eller fra gutter som ikke viser dem så mye oppmerksomhet. Her får hun jo alt hun vil ha og er kanskje fornøyd med det. Det att hun vet du vil ha hun, og att hun har deg i sin lile hule hånd.. Du kan jo prøve å si att du har tenkt litt og er enig med hun. Att dere bare skal være venner, og ikke tenker så mye på å bli sammen lengre. Se hvordan reaksjonen blir, eller se hvordan hun snakker til deg etterpå, om den blir noe annerledes. Er du heldig så kan du kanskje snu på det hele.. Men det kan også være ett faremoment i det hele. Att hun snur ryggen til og finner en annen gutt hun kan ha "i sin hule hånd" Uansett... Siden hun sier hun ikke vil ha ett forhold, så er det jo ikke annet å gjøre. Du kan jo prøve som jeg sa. Eller gjøre stikk motsatt. Være enda mer romantisk, finne på ting for henne. Kjøpe en blomst eller noe slikt. Det må vell egentlig du finne ut av, siden jeg ikke helt vet hvordan dere imellom er. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Go for it? Spør ho ut og go for it. Lenke til kommentar
Gjest Hva_vil_hun? Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Go for it? Spør ho ut og go for it. 8204104[/snapback] Som sagt, da kan det jo bare bli ett setback! En ting er jeg sikker på, er at hvis hun er into meg, så vil hun si det/vise det, ikke om jeg spør henne. Og uansett, hvis jeg spør om det, så vil hun anta at jeg trodde det var/er noe. Til info er vi også 17 og 18 år. Lenke til kommentar
Gjest tralalala Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hun vil sikkert bare være fuckfriend med deg. Virker sånn Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Høres ut som ho leker med deg. Jeg støtter det med å være mer "selvstendig". Vis at du har andre ting å holde på med (trening etc.) og ikke alltid har tid til henne. Lenke til kommentar
Gjest Hva_vil_hun? Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Høres ut som ho leker med deg. Jeg støtter det med å være mer "selvstendig". Vis at du har andre ting å holde på med (trening etc.) og ikke alltid har tid til henne. 8205197[/snapback] Selv om det høres ganske naivt å si det, så tror jeg ikke hun leker med meg, enten så vet hun ikke bare hva hun vil, ellre så vet hun hva hun vil, men ikke viser det, eller at jeg ikke forstår det Og jeg tror jeg skal gjøre som du sier Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Luremus! 14tegn Wow så seriøse vi er idag! On-topic: Støtter forslaget om at du må være mer hard to get, da har hun en større utfordring, og mange jenter liker at det er utfordrene. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Wow så seriøse vi er idag! On-topic: Støtter forslaget om at du må være mer hard to get, da har hun en større utfordring, og mange jenter liker at det er utfordrene. 8223241[/snapback] Satt å hørte på den sangen Med Oral B Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Marius Olsen_* Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Det du bør gjøre er å gi KLART uttrykk for at du vil mer enn bare å være venner. Kanskje hun ikke er helt sikker, og tørr ikke være den første. Selv om du prøvde å kysse henne tidlig, så betyr ikke det at hun tror at du liker henne ennå. Finn en kveld med bare dere to, og se hvor kvelden ender, gjerne i en sofakrok... Hun høres ut som en jente som kan være vanskelig og forstå, men jeg vil nok si at enten så er dere SKIKKELIG gode venner, eller så blir dere kjærster snart. Du kan jo prøve å spørre henne ut om hva hun mener, etter en kino...helst med god tid så hun ikke må stresse etter et svar. Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Hva_vil_hun? Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Luremus! 14tegn Wow så seriøse vi er idag! On-topic: Støtter forslaget om at du må være mer hard to get, da har hun en større utfordring, og mange jenter liker at det er utfordrene. 8223241[/snapback] Da gjør jeg det, og passer fint ettersom jeg har fått ett oppdrag i jobbsammenheng jeg må utføre. Og utføre ett 4 ukers oppdrag på 2 uker høres passende ut i denne sammenhengen til Gjest_Marius_olsen: Jeg har gjort temmelig klart at jeg vil noe mer, men når hun sier hun bare vil være venner så kan jo ikke jeg akkurat fortsette å flørte og hinte emd henne? Da blir det jo hun som må ta action(huska ikke det norske ordet), det lyder kanskje litt egoistisk å si at ballen hviler på henne og jeg bare får sitte å vente, men hvis jeg gjør noe så kan jo alt gå feil. Og jeg foreslår hele tiden å finne på noe med henne, men enten så skal hun noe eller så er hun for trøtt eller lignende. Takk for seriøse innspill! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 tør jeg spørre på aldren derres? din og hennse kan være noe i d to young to love Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) tør jeg spørre på aldren derres? din og hennse kan være noe i d to young to love 8226593[/snapback] Til info er vi også 17 og 18 år. 8204316[/snapback] Endret 24. mars 2007 av Marius E Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Har sett en del uheldige tilfeller av hva som skjer når person a er forelsket og person b kanskje er interessert men aldri må anstrenge seg 1 mm for å få oppmerksomhet fra person a... Å spille hard-to-get kan være et tveegget sverd. Jeg tror nemlig at en må tilbringe tid sammen for å "finne hverandre" skikkelig. Samtidig risikerer du å bli den hun alltid kan få, som hun ikke må gi noe for å få oppmerksomhet fra. Hvis dere er sammen og stoler på hverandre er det positivt, i den situasjonen dere er nå kan det være skummelt. Skal ikke utrope meg selv til noen Dr. Love, men jeg synes det høres ut som du må begynne å sette litt tydelige grenser. Si til henne noe sånt som "Jeg synes du er verdens søteste jente, men sånn vi har det nå oppfatter jeg at du leker med følelsene mine. Kom tilbake når du vet hva du vil." Det er en STOR risk å ta, men det er kanskje en større risk å la være... Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Det minst flaue man kan gjøre er å vise henne at man er interessert på en litt diskret måte istede for å drite seg ut med å prøve å smigre henne. Jenter hater roser, smiger og komplimenter etter som jeg har forstått. Problemet med direkte komplimenter er at man presser vedkommede til å si noe tilbake eller gjøre noe tilbake og det kan føre til et uheldig utfall. Derfor indirekte metoder ofte er bedre. Endret 24. mars 2007 av Databamse Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Som nevnt før så er det vel ofte at jenter liker oppmerksomhet og gjør ganske mye for å beholde denne.. De kan være ganske ondksapsfulle egentlig, men det er ikke så mye vi kan gjøre med det.. Men som tidligere sagt, enten kjør hardere på og vis at du virkelig bryr deg om a, eller ta litt avstand (da blir det ofte slik at de strekker seg lengre for å holde på deg) Men Håper du klarer og få tak rundt dama Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Som nevnt før så er det vel ofte at jenter liker oppmerksomhet og gjør ganske mye for å beholde denne.. De kan være ganske ondksapsfulle egentlig, men det er ikke så mye vi kan gjøre med det.. Men som tidligere sagt, enten kjør hardere på og vis at du virkelig bryr deg om a, eller ta litt avstand (da blir det ofte slik at de strekker seg lengre for å holde på deg) Men Håper du klarer og få tak rundt dama 8227148[/snapback] Ja, enig. Det skjer hver eneste gang. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hvis du ikke liker det slik det er nå så må du spørre henne. Da enten nr1. Hun avviser deg og du trenger ikke lure på noe nr2. Du blir sammen med henne og lever lykkelig i alle dine dager Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Satt å hørte på den sangen Med Oral B æh, sang? nå er jeg ikke helt med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå