TanglewoodD Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Et ekte mannfolk er den perfekte beskrivelse av meg selv. 8312671[/snapback] Det tror jeg vi må være flere om å avgjøre.. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Et ekte mannfolk er den perfekte beskrivelse av meg selv. 8312671[/snapback] Det tror jeg vi må være flere om å avgjøre.. 8315350[/snapback] Jeg er vel den eneste personen her i verden som kjenner meg selv så godt at jeg kvalifiserer for å gi meg selv karakteristikker. Men siden du setter spørsmålstegn ved min integritet her på forumet, så antar jeg du har en veldig god grunn. Det er ikke populisme som bestemmer hvem som har rett. Jeg skulle satt det til en egenskap blant de "uekte menn", dem som prøver å rettferdiggjøre noe basert på populisme. Endret 5. april 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Et ekte mannfolk er en person som er lik meg selv. En person som er blid og glad, født i et maskulint tegn, sterk, men føttene plantet godt på jorden, ikke voldelig (med unntak av når fremprovosert og jeg må beskytte meg), trofast, ærlig når det trengs, En god potensiell far. Livsglad, liker naturen, trener mye og har et spesielt øye for jenter i joggebukser. Liker ikke blomster og liker ikke å snakke om dem heller.Et ekte mannfolk er den perfekte beskrivelse av meg selv. Så hva er et mannfolk som jeg definerer som uekte? Mannfolk som er stolt, mannfolk som nekter å godta ting som dem er. Mannfolk som handler basert på sjalusi. Mannfolk som er arrogante og overlegne (dem er ganske lett å oppdage, bare se om dem henger med hodet i ydmykhet fordi dem har satt seg selv så høyt opp i forhold til deg at det er ikke til å unngå å legge merke til), en slags arrogant holdning "vinnere" har i forhold til "tapere". Mannfolk som ikke tar ansvar er ikke noe særlig til mann i mine øyne. Alle menn bør og må ta ansvar, og det innebærer også det som er utenfor vårt territorium, selv om det ikke tilhører oss selv (Ja det kan føles som en krenkelse å ta ansvar for det, men det er jo ansvar Håper jeg provoserte mange med dette innlegget. 8312671[/snapback] Så for å oppsummere litt så er du et "mannfolk" som du ser i speilet, født i et maskulint tegn? Du er likevel ikke mere perfekt enn at du gjerne lyver, kanskje når det passer deg selv da? Har et joggebuksefetish, er glad i naturen, hvis man bare fjerner alle blomstene ... Ja du er da sannelig "litt" av et mannfolk du. Så til din definisjon av de uekte: De kan ikke være stolte ... Hvorfor ikke? Jeg synes at folk som heller stiller spørsmål, enn å bare godta vedtatte sannheter, har mye større baller enn vanlige sauer. Det krever nemlig sin "mann" å gå mot strømmen. Og det å ta på seg ansvaret for noe som ligger utenfor eget revir, formoder at man først skjønner kartet. Ellers ser det greit ut. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Et ekte mannfolk er en person som er lik meg selv. En person som er blid og glad, født i et maskulint tegn, sterk, men føttene plantet godt på jorden, ikke voldelig (med unntak av når fremprovosert og jeg må beskytte meg), trofast, ærlig når det trengs, En god potensiell far. Livsglad, liker naturen, trener mye og har et spesielt øye for jenter i joggebukser. Liker ikke blomster og liker ikke å snakke om dem heller.Et ekte mannfolk er den perfekte beskrivelse av meg selv. Så hva er et mannfolk som jeg definerer som uekte? Mannfolk som er stolt, mannfolk som nekter å godta ting som dem er. Mannfolk som handler basert på sjalusi. Mannfolk som er arrogante og overlegne (dem er ganske lett å oppdage, bare se om dem henger med hodet i ydmykhet fordi dem har satt seg selv så høyt opp i forhold til deg at det er ikke til å unngå å legge merke til), en slags arrogant holdning "vinnere" har i forhold til "tapere". Mannfolk som ikke tar ansvar er ikke noe særlig til mann i mine øyne. Alle menn bør og må ta ansvar, og det innebærer også det som er utenfor vårt territorium, selv om det ikke tilhører oss selv (Ja det kan føles som en krenkelse å ta ansvar for det, men det er jo ansvar Håper jeg provoserte mange med dette innlegget. 8312671[/snapback] Så for å oppsummere litt så er du et "mannfolk" som du ser i speilet, født i et maskulint tegn? Du er likevel ikke mere perfekt enn at du gjerne lyver, kanskje når det passer deg selv da? Har et joggebuksefetish, er glad i naturen, hvis man bare fjerner alle blomstene ... Ja du er da sannelig "litt" av et mannfolk du. Så til din definisjon av de uekte: De kan ikke være stolte ... Hvorfor ikke? Jeg synes at folk som heller stiller spørsmål, enn å bare godta vedtatte sannheter, har mye større baller enn vanlige sauer. Det krever nemlig sin "mann" å gå mot strømmen. Og det å ta på seg ansvaret for noe som ligger utenfor eget revir, formoder at man først skjønner kartet. Ellers ser det greit ut. 8315413[/snapback] Du stiller spørsmålstegn ved min maskuline natur du også som personen over. Jeg har ikke behov for å rakke ned på andre for å hevde meg selv, jeg hevder meg selv uten å rakke ned på andre. Folk som rakker ned gjør det fordi dem selv ligger så lavt i løypa at dem trenger å tråkke på andre for at dem selv skal ligge på et høyere nivå. Du prøver å vrenge og vri på ordene mine istede for å argumentere, det er smålig, dermed faller du under en smålig kategori i mine øyne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Tull og tøys kaller jeg det svaret. Din oppfatning av deg selv stemmer sikkert perfekt, men min er ikke dårligere. Hvis du mener at den faktisk er det, så bør du ta en titt på en egenskap som virkelige mannfolk besitter, den heter "ydmykhet". Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Var vel heller en tull enn et ekstremt seriøst svar over.. Alle har jo forskjellige syn på hva et ekte mannfolk er da.. Endret 5. april 2007 av Hurt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hehe, jeg oppfatter det mere som et svar fra et "trollete" mannfolk jeg. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Var vel heller en tull enn et ekstremt seriøst svar over.. 8315464[/snapback] Nettopp derfor jeg ikke har særlig lyst å argumentere mot PencilCase, for han lager diskusjon av noe han vet ikke er verdt å lage diskusjon av. Det er nettopp derfor jeg skriver at det er smålig å gå så i detaljer på et innlegg som faktisk var halvseriøst, og det skjønte de fleste her på forumet, inkludert PencilCase. Sant at alle har forskjellig syn på hva et mannfolk er. De umodne har et umodent syn på hva det er og de modne har et modent syn på det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Var vel heller en tull enn et ekstremt seriøst svar over.. 8315464[/snapback] Nettopp derfor jeg ikke har særlig lyst å argumentere mot PencilCase, for han lager diskusjon av noe han vet ikke er verdt å lage diskusjon av. Det er nettopp derfor jeg skriver at det er smålig å gå så i detaljer på et innlegg som faktisk var halvseriøst, og det skjønte de fleste her på forumet, inkludert PencilCase. Sant at alle har forskjellig syn på hva et mannfolk er. De umodne har et umodent syn på hva det er og de modne har et modent syn på det. 8315488[/snapback] Såså Bamsen min da Jeg lager så gjerne "diskusjoner" ut fra rollespill. Du slengte ut et kjøttbein, og jeg spant videre på det ...voff voff Det kan av og til bli riktig så morsomt med en slik spilling, og i de heldigste øyeblikk kan det komme seriøse "nye" vinklinger frem. Nok om dette. La oss alle være enige om at bamser går i hi, og pencilcases ruler. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Tull og tøys kaller jeg det svaret.Din oppfatning av deg selv stemmer sikkert perfekt, men min er ikke dårligere. Hvis du mener at den faktisk er det, så bør du ta en titt på en egenskap som virkelige mannfolk besitter, den heter "ydmykhet". 8315459[/snapback] Mitt seriøse svar finner du helt i begynnelsen av tråden, hvis du var interessert i min mening, mere har jeg egentlig ikke å si til deg ang. den saken. Av de 60-70 innleggene i denne tråden, valgte du det minst seriøse og spille videre på den. I ditt siste innlegg skriver du at du bare trollet med meg, og i dette innlegget skriver du dønn seriøst. Du skjønner sikkert at det er meget forvirrende å skjønne hvor du vil hen. Du snakker om ydmykhet og så praktiserer du arroganse med din bastante holdning, nei jeg tror jeg sier takk for i kveld. Ha det bra. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Tull og tøys kaller jeg det svaret.Din oppfatning av deg selv stemmer sikkert perfekt, men min er ikke dårligere. Hvis du mener at den faktisk er det, så bør du ta en titt på en egenskap som virkelige mannfolk besitter, den heter "ydmykhet". 8315459[/snapback] Mitt seriøse svar finner du helt i begynnelsen av tråden, hvis du var interessert i min mening, mere har jeg egentlig ikke å si til deg ang. den saken. Av de 60-70 innleggene i denne tråden, valgte du det minst seriøse og spille videre på den. I ditt siste innlegg skriver du at du bare trollet med meg, og i dette innlegget skriver du dønn seriøst. Du skjønner sikkert at det er meget forvirrende å skjønne hvor du vil hen. Du snakker om ydmykhet og så praktiserer du arroganse med din bastante holdning, nei jeg tror jeg sier takk for i kveld. Ha det bra. 8315645[/snapback] Neida, jeg troller ikke med deg. Jeg plukker opp et "hint" fra deg og spiller videre på det. At du ikke fikk det med deg er litt synd, men jeg tror ikke det var min feil: On topic: Her er en beskrivelse som jeg i min selvoppnevnte opphøydhet ikke har forfattet, men et par gode venniner har skrevet. Jeg soler meg i den glansen, stolt som en hane. Ole er en raus nordlending. Språket hans er like frodig som en jordbærbåker i høysesong, og komplimentene han kommer med klinger best på hans dialekt, og kan få en stakkars østlending til å rødme. Men med en hjertevarme som nesten svir, og med en vennlig og respektfull opptreden, gjør at vi skjønner at det er i grunnen de beste komplimenter vi kan få. Hans lekenhet med ord, kommer ofte til utrykk – både verbalt og skriftlig, og han er ofte å finne engasjert foran PC’n , ivrig meddelsom på diverse diskusjonsforum. Ole er den vi absolutt vil ha ved vår side når sjøen går høyt og det blåser som verst. Han er også en person vi kan filosofere over livets forunderligheter med foran bålet ut i de små nattetimer. Han er en mannemann som er tøff nok til å erkjenne at det også finnes følelser innafor hos en værbitt sjøulk, og vi har for lengst funnet ut at hjertet hans er av gull. Han er et fargerikt innslag i Coachingsenteret, og latteren (les:gapskratten) er aldri langt unna i hans nærhet Jeg stoler vel så mye på disse tilbakemeldingene som speilbildet mitt. Og hvis du leser dette kritisk så ser du mellom linjer et snev av forbedringspotensiale ...? Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ekte mann folk er. å gå til en dame på balle slå på flørteing å spørre henne om en dans(balle) eller å ha knust noen vinduer på en leir og alle er så redde for å si hvem som gjore og gjør at alle må betale for det.. vis du er man går rett til leir ledren å sier jeg gjore .. da skal jeg love deg at folk bare fy f... du er MANN!! Lenke til kommentar
Putas Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ja du er vel kanskje mann da, hvis du går på ungdomskolen. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ja du er vel kanskje mann da, hvis du går på ungdomskolen. 8337022[/snapback] Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 arnold, lou, franco og mike er ekte mannfolk. skal selv bli slik (avataren min) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 arnold, lou, franco og mike er ekte mannfolk. skal selv bli slik (avataren min) 8337112[/snapback] Bare du har bra nok gener så, som VELDIG få av oss har Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 arnold, lou, franco og mike er ekte mannfolk. skal selv bli slik (avataren min) 8337112[/snapback] Bare du har bra nok gener så, som VELDIG få av oss har 8337291[/snapback] mike katz hadde ikke no spess gode gener, det er han jo kjent for Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ingen av de var helt naturlige heller vel. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ingen av de var helt naturlige heller vel. 8337399[/snapback] hva legger du i ordet naturlig Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 mike katz hadde ikke no spess gode gener, det er han jo kjent for 8337317[/snapback] Dårlig og dårlige gener du Han hadde ganske bra gener, men langt fra så bra gener som Arnold og oldschoolgutta. Dette førte til at han var en amatørbodybuilder. Men jaja, nok offtopic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå