Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er et ekte mannfolk ?

Anbefalte innlegg

Spør du meg ser dette ut som et "Hvordan få jenter til og like meg!" emne =P hehe, alle jenter ser da ikke etter skikkelige mannfolk =P Noen gang sett en viking som koser seg hjemme med en dvd og famillien og godis? Nej, bare hørt de danser rundt bålet og drikker mjød og synger mens de spiser stekt svin med fingrene =P Er det noe en jente ønsker seg da? En så kalt "Manne Mann"? Det er jo de som er mannfolk, de som gjøt alt det dere skriver... Og ikke nok med det, de gjør det gladlig også =S For min del synes jeg at dette ble en for dum diskusjon og trekker meg tilbake nå etter jeg har postet denne =P

Alt som trengs er bare og treffe den rette... Ikke lette etter det andre folk vil ha, finn dine egne behov =D

Nattah folkz, hyggelig og legge mitt lille ord ut til dere i nattten!

Endret av Johsse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hah! Enhver tosk kan klare å sette sammen et IKEA møbel, trenger ikke være Hardbarka mann for å klare det!

8206493[/snapback]

Helt enig!

Personlig ville jeg aldri vært i sammen med ei jente som ikke klarer noe så banalt enkelt som å skifte dekk, sette sammen et Ikea-møbel eller programmere dekoderen/videospilleren til å ta opp et program eller tre.

I disse likestillingstider (som jeg forøvrig synes er en bra ting) får det da være måte på hvor praktisk ubrukelig det skal være lov å være 'bare fordi man er jente' synes jeg :)

Ble visst litt OT dette, men det passet bra å nevne det her.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Ser ikke folk hvor dumt det er? Hallo, fått med dere at småe kinesere skam slår STORE tyskere i kickboxing? Det er jo seriøst det mest humoristiske man kommer bort i og ser den lille japsen som hopper opp og ned og slår en svær tysker rett i bakken =P

Det er rett og slett for jævlig... Alle har et svakt punkt, til og med disse "mannfolkene" har et svakt punkt... Treffer man det, knekker alle store menn som fluer og insekt som blir trakket på =P

Og ikke motsi meg, jeg vet jeg har rett man ser jo dette hver dag...

Størrelse har ingenting og si, det er teknikk som teller i det livet vil lever i... La meg spøre dere rett ut, ville dere levd et liv som stor og sterk uten teknikk i det hele tatt eller ville dere heller hatt teknikk og ikke vært så all verdens stor?

BTW: Muskeløse menn ser jo ut som plast figurer anyways... Sånne body buildere =P haha, det ser ut som plast figurer... Nytt triks til alle damer som søker menne menn! Samle på plast figurer! =D

Endret av Johsse
Lenke til kommentar

Noe du tydeligviss ikke forstår =P

Og uteforstående forblir uteforstående, i og med at du aldri kommer til og skjønne det =)

Men nå må jeg si takk for meg og komme meg til sengs, er visst jobb i morgen også =P

Lenke til kommentar
men et "realt mannfolk" eller en "grepa kar" - er gjerne noen som greier å sette sammen et IKEA-møbel, skifte dekk på bilen din

Hvorfor ikke snu det på hodet

Hvorfor kan ikke en mann forvente at dama skal greie å sette sammen en enkel Ikea-hylle selv?

Jeg ville aldri vært sammen med en jente som var så puslete at hun måtte ha hjelp til det. Damn.

Edit: Sorry Nonsens - hadde ikke lest din post - fint at du er enig.

Endret av DrPhlux
Lenke til kommentar
Hvorfor kan ikke en mann forvente at dama skal greie å sette sammen en enkel Ikea-hylle selv?

Jeg ville aldri vært sammen med en jente som var så puslete at hun måtte ha hjelp til det. Damn.

8208570[/snapback]

Bra det er flere som liker jenter med litt tak i :)

Men folk finner seg i mye rart; et par av kameratene mine er sammen med jenter som roper om hjelp hver gang noe er bittelitt tungt, vondt, vanskelig, møkkete eller krever et minimum av innsats utover å sitte og se pen ut. Jeg hadde tilta i løpet av en uke hvis jeg hadde vært sammen med et sånt nek.

Lenke til kommentar

Jeg hørte en gang et ekte mannfolk bli definert som en moden mann, en med mål i livet og vilje til å strekke seg etter dem, en som satte en pris på seg selv og respekterte seg selv og andre, en med sunne verdier, sterke personlige grenser og viljen til å håndheve dem om nødvendig, en autoritet og lederfigur, en som er selvsikker nok til å stole på egne avgjørelser og vis nok til å vite når han bør være fleksibel, en som opptrer som mentor for andre og en som i størst mulig grad går for situasjoner der begge parter tjener på utfallet.

Lang liste og jeg kunne sikkert gjort den enda lenger hvis jeg hadde satt meg ned og tenkt litt, men jeg syns dette er en brukbar definisjon.

Lenke til kommentar
Personlig ville jeg aldri vært i sammen med ei jente som ikke klarer noe så banalt enkelt som å skifte dekk, sette sammen et Ikea-møbel eller programmere dekoderen/videospilleren til å ta opp et program eller tre.

8208551[/snapback]

Signed. Jenta må ihvertfall være litt praktisk anlagt. Sette sammen ei flatpakke er vel noe alle klarer tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

8208551[/snapback]

Signed. Jenta må ihvertfall være litt praktisk anlagt. Sette sammen ei flatpakke er vel noe alle klarer tror jeg.

8208682[/snapback]

Dere kan ende opp med å leve i sølibat dere to. Kanskje dere skal flytte sammen? :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg ønsker meg en manne-mann.

8208550[/snapback]

Sean Connery. :cool:

8208918[/snapback]

Sean er for de mere pusete. Gå for Clint Eastwood heller ... :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg ønsker meg en manne-mann.

8208550[/snapback]

Sean Connery. :cool:

8208918[/snapback]

Sean er for de mere pusete. Gå for Clint Eastwood heller ... :w00t:

8208943[/snapback]

Psst. Clint er bare en alkoholisert tøs.

Endret av Marley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...