Mollenpriz Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Prøvde meg på noe helt annet, men det ble ikke så ille heller. Bare fikset på hvit fargen og litt kontrast. Legger til en svarthvitt versjon: så : C&C! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei. Dette falt ikke helt i smak hos meg. Vell, plassen er fin altså! Men savner noe å feste blikket på. En liten jente med rød jakke for eksempel. Eller noe skrift over med sterke farger. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg skjønner hva du mener. hmmm. *slå seg i hodet fordi han ikke ba noen av kompisene om å stå ett eller annet sted* takk for kritikk noen flere? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det blir for mye hvit. Hva med å dra rekkene mot hverandre? Så blir det ikke så mye tomt rom. En hoppende jente i rød jakke, mens resten er svart/hvit ville gjort seg ja... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Wth? Hva er det der for noe? Umulig å se hva det skal etterligne.. Prøv igjen. Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Synes det ble kult, men litt for mye hvit ja. Den delen av bildet hvor Jack & Jones og barnevognen er var kanon. Alt i alt et meget allright bilde. Bra med noen annerledes. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 Synes det ble kult, men litt for mye hvit ja.Den delen av bildet hvor Jack & Jones og barnevognen r var kanon. Alt i alt et meget allright bilde. Bra med noen annerledes. 8231070[/snapback] takk Ja, det ble litt mye hvitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå