tv-freak Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Har tenkt å kjøpe en projektor Sanyo PLV-30. Leste et sted at denne ikke-har/dårlig linjedobler. Hvor får jeg kjøpt en ekstern linjedobler? Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Kom igjen nå det er sikkert fler som vet? Share your information, man. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Det er sikkert bedre, men du kan få selgeren til å skru på og se...jeg har sett reklame på elkøp eller expert (usikkert) der hadde de et TV med linjedobling. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Eksterne linjedoblere/deinterlacere er forbannet dyre, svjv. Ditt lokale hifiasylum er en god plass å begynne. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Her kan du se en linedoubler. Syntes å ha hørt noe om at de ikke finnes (ikke lovlig) for PAL, er kun å få for NTSC? Prøv Google for mer info. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Det stemmer ikke, Hårek. Linjedoblere skiller ikke mellom NTSC og PAL. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. desember 2002 Del Skrevet 15. desember 2002 Takker for korreksjonen. Jeg blandet sammen med progressive scan utgang fra DVD. Lenke til kommentar
tv-freak Skrevet 16. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2002 Hei! Er litt ny på dette feltet. Hva er forskjellen mellom progressive scan og linjedobler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå