Piratpjokken Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Leter etter ny pc (bærbar), som kan brukes til det meste. PS(photoshop) er et viktig moment ettersom jeg bruker det ganske mye. Den skal i hovedsak brukes til studier, så jeg vil ikke han en treig boks som ikke kan utrette noe. Så det jeg leter etter er en pc som inneholder: God CPU (dobbelkjerne?) Mer en nok RAM (som ikke er av en utdatert version) Skjermkort med rundt 256 til 512 mb minne God oppløsning Noenlunde skjerm Siden jeg etterlater min stasjonære hjemme, så vil jeg også ha muligheten til å spille litt på den bærbare. Prisklasse: 8k-14k Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg har lett fram 2 pc'er som interreserte meg, nemlig: Apple 13-tommers MacBook (hvit) - 2,0 GHz Intel Core 2 Duo og Dell XPS m1710 17" 1 gb minne, 2.0 ghz 2x kjerne cpu Hvordan er det med spilling på mac'en? Jeg vet det er bra på dell'en (etter det jeg har hørt), men jeg ser ikke så mye rundt mac'en.. Er det mange spill som er kompitable med mac (f.eks half-life 1-2 m\ mod) Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 BUMP Fy flate... 141414141414141414141414141414 (det burde holde....) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Jeg har lett fram 2 pc'er som interreserte meg, nemlig:Apple 13-tommers MacBook (hvit) - 2,0 GHz Intel Core 2 Duo og Dell XPS m1710 17" 1 gb minne, 2.0 ghz 2x kjerne cpu Hvordan er det med spilling på mac'en? Jeg vet det er bra på dell'en (etter det jeg har hørt), men jeg ser ikke så mye rundt mac'en.. Er det mange spill som er kompitable med mac (f.eks half-life 1-2 m\ mod) 8205420[/snapback] På macen så må du legge inn Windows for at en kan spille spill som cs, bf2 osv, siden den originalt kommer med OS X (Apple sitt operativsystem). Noe som er problemfritt og burde gå lett, siden du har en intel prosessor i den. Du vil nok få bedre ytelse ved og kjøpe XPSen, men så har macen et lekkert design Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Nå er det en stund siden jeg har sett på dette, men finnes det noen spill som er kompitable med mac OS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå