Gå til innhold

Hva syntes dere om sykkelen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8000,- for den sykkelen er litt i overkant av hva jeg ville ha betalt. Passe pris på den er 4-5k. For 8000 burde du få XT-gir på både navet og i kranken. Pluss at vekten burde vært noen kilo lettere...

8206111[/snapback]

Så hvorfor i all verden skal XXL overprise sykkelen så mye? Greit nok at de skal tjene penger, men hvis sykkelen ikke har vært mer enn 5k så syntes jeg det er direkte sleipt av de.

Får håpe det er du som tar feil og at det kommer noen andre her å sier at denne sykkelen har vært hver eneste krone :p

Lenke til kommentar
8000,- for den sykkelen er litt i overkant av hva jeg ville ha betalt. Passe pris på den er 4-5k. For 8000 burde du få XT-gir på både navet og i kranken. Pluss at vekten burde vært noen kilo lettere...

8206111[/snapback]

Så hvorfor i all verden skal XXL overprise sykkelen så mye? Greit nok at de skal tjene penger, men hvis sykkelen ikke har vært mer enn 5k så syntes jeg det er direkte sleipt av de.

Får håpe det er du som tar feil og at det kommer noen andre her å sier at denne sykkelen har vært hver eneste krone :p

8206628[/snapback]

Siden det er starten på sesongen? Hadde sykkelen hatt XT gir framme og bak, hadde den vært verdt pengene. Men du får mange andre sykler til den prisen, som er både lettere, og med bedre gir. Mange ser seg blinde på giret bak, altså navgiret, uten å tenke på giret foran, krankgiret. For at utvekslingen skal bli optimal, burde de to girene være av noenlunde samme kvalitet. Jeg så nylig en sykkel til 9000,- med XT/XT(foran/bak) og den veide 9,8 KG...DET er mye sykkel for pengene! Så JA, jeg mener XXL overpriser den :)

EDIT: La ikke merke til at den hadde hydrauliske skivebremser, noe som trekker opp både vekta og prisen..

Endret av Proxes
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
Jojo, men nå skal ikke jeg ha en sykkelmed motor.

Noen andre som vil komme frem med noe om sykkelen?

8208699[/snapback]

Du passer nok bedre på en vinglepetter etter denne tråden å dømme.

Liker du sykkelen, så kjøp den! ;)

Lenke til kommentar

så bra ut den ja.

nettopp hatt sykkelen min på rep ( sykler i skauen vøtt :p da skjer det ting )

Skal bli digg å sykle til og fra skolen igjen. ( buss er dritt :p )

Er jo bare 6 km en vei uansett.

Og til hovedspørsmålet i topic.

"hva syntes dere om sykkelen?"

genial oppfinnelse .P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...