Donnie Darko Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Skal begynne på terrengsykling når jeg får den, så skal nok sykle masse i skogen. Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) 8000,- for den sykkelen er litt i overkant av hva jeg ville ha betalt. Passe pris på den er 4-5k. For 8000 burde du få XT-gir på både navet og i kranken. Pluss at vekten burde vært noen kilo lettere... Endret 21. mars 2007 av Proxes Lenke til kommentar
Mato Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 den mangler noe vesentlig da .... en motor . og så håper eg at den ikke skal brukes på veien , er nok ting der som ikke klarer og holde følge med trafikken Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 8000,- for den sykkelen er litt i overkant av hva jeg ville ha betalt. Passe pris på den er 4-5k. For 8000 burde du få XT-gir på både navet og i kranken. Pluss at vekten burde vært noen kilo lettere... 8206111[/snapback] Så hvorfor i all verden skal XXL overprise sykkelen så mye? Greit nok at de skal tjene penger, men hvis sykkelen ikke har vært mer enn 5k så syntes jeg det er direkte sleipt av de. Får håpe det er du som tar feil og at det kommer noen andre her å sier at denne sykkelen har vært hver eneste krone Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 den mangler noe vesentlig da .... en motor . 8206283[/snapback] Hvorfor mener du at den mangler en motor? :!: Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) 8000,- for den sykkelen er litt i overkant av hva jeg ville ha betalt. Passe pris på den er 4-5k. For 8000 burde du få XT-gir på både navet og i kranken. Pluss at vekten burde vært noen kilo lettere... 8206111[/snapback] Så hvorfor i all verden skal XXL overprise sykkelen så mye? Greit nok at de skal tjene penger, men hvis sykkelen ikke har vært mer enn 5k så syntes jeg det er direkte sleipt av de. Får håpe det er du som tar feil og at det kommer noen andre her å sier at denne sykkelen har vært hver eneste krone 8206628[/snapback] Siden det er starten på sesongen? Hadde sykkelen hatt XT gir framme og bak, hadde den vært verdt pengene. Men du får mange andre sykler til den prisen, som er både lettere, og med bedre gir. Mange ser seg blinde på giret bak, altså navgiret, uten å tenke på giret foran, krankgiret. For at utvekslingen skal bli optimal, burde de to girene være av noenlunde samme kvalitet. Jeg så nylig en sykkel til 9000,- med XT/XT(foran/bak) og den veide 9,8 KG...DET er mye sykkel for pengene! Så JA, jeg mener XXL overpriser den EDIT: La ikke merke til at den hadde hydrauliske skivebremser, noe som trekker opp både vekta og prisen.. Endret 21. mars 2007 av Proxes Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 8206628[/snapback] EDIT: La ikke merke til at den hadde hydrauliske skivebremser, noe som trekker opp både vekta og prisen.. 8206741[/snapback] Nettop, kanskje den ''nesten'' har vært pengene da. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Jojo, fin sykkel den, men den ville vært enda finere her. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Jaja, men jeg har desverre ikke muligheten til å flytte den. Orker ikke tilkalle en mod pga det heller Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 den mangler noe vesentlig da .... en motor . 8206283[/snapback] Hvorfor mener du at den mangler en motor? :!: 8206695[/snapback] vell skal man trille på den hele dagen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Sykkelen ser meget bra ut, men personlig liker jeg ikke vristbøyler på pedalene Prisen var nok kanskje litt stiv ja. Du har ikke mulighet til å kikke hos noen andre forhandlere i nærheten, som kanskje kan føre samme merket? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Jojo, men nå skal ikke jeg ha en sykkelmed motor. Noen andre som vil komme frem med noe om sykkelen? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Drit kul sykkel fikk lyst på den selv Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Jojo, men nå skal ikke jeg ha en sykkelmed motor. Noen andre som vil komme frem med noe om sykkelen? 8208699[/snapback] Du passer nok bedre på en vinglepetter etter denne tråden å dømme. Liker du sykkelen, så kjøp den! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Var ikke dum den sykkelen. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Sykkelen ser meget bra ut, men personlig liker jeg ikke vristbøyler på pedalene Prisen var nok kanskje litt stiv ja. Du har ikke mulighet til å kikke hos noen andre forhandlere i nærheten, som kanskje kan føre samme merket? 8208697[/snapback] Nei desverre. Bare XXL som får den inn. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 så bra ut den ja. nettopp hatt sykkelen min på rep ( sykler i skauen vøtt da skjer det ting ) Skal bli digg å sykle til og fra skolen igjen. ( buss er dritt ) Er jo bare 6 km en vei uansett. Og til hovedspørsmålet i topic. "hva syntes dere om sykkelen?" genial oppfinnelse .P Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Noen som har kjøpt eller har noe erfaring med XXL? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Var på sykkelmesse på Jarlsberg i dag. Så på Giant XTC 1, det var en av de fineste syklene jeg har sett. Skulle gjerne hatt den Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Hva som er så spess med den sykklen der? Syns det ser ut som en helt vanlig sykkel som er å få kjøpt på de fleste sports forretninger i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå