Gå til innhold

Har Ica MAXI kampanje på Xbox 360 spel?

Tafsen

Anbefalte innlegg

Eg var innom Ica MAXI på østfoldhallen i Fredrikstad i går, der eg plutselig såg diverse Xbox 360 titler blant "TILBUD Pc spill 99,-". Eg tenkte at dette ikkje kunne stemme og gjekk derfor til kass for å få bekrefta det, noko som eg då fekk. Er dette berre ein glipp på denne enkelte butikken eller køyrer ICA kampanje på Xbox 360 spel?

Eg fekk med meg Kameo Dead or Alive 4 og GRAW til den totale sum av 297,-

Eg såg også at dei hadde bla Oblivion og PGR3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kameo synst eg absolutt var vært 99,- ;) Sjølv om grafikken er utdatert er det absolutt eit artigt spel

8209156[/snapback]

Utdatert grafikk ? Kameo er vel fremdeles noe av det beste på 360.

8210299[/snapback]

Det får vel være ein smaksak. Eg fekk ikkje akkurat følelsem av at det var eit splitter nytt spel.

Lenke til kommentar
Kameo synst eg absolutt var vært 99,- ;) Sjølv om grafikken er utdatert er det absolutt eit artigt spel

8209156[/snapback]

Utdatert grafikk ? Kameo er vel fremdeles noe av det beste på 360.

8210299[/snapback]

Det får vel være ein smaksak. Eg fekk ikkje akkurat følelsem av at det var eit splitter nytt spel.

8210436[/snapback]

Da tipper jeg du ikke har spilt særlig lenger enn begynnelsen. Ettervert når man kommer ut på større områder med tusenvis av figurer på skjermen ser det meget imponerende ut. Blir bare bedre og bedre jo lenger ut man kommer.

Det første greiene skal jeg være enig i ikke er all verden.

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke stoler på folk tok jeg like greit en tur opp på Ica Maxi for å sjekke selv. Det stemte som han sa. De hadde ikke 360 spill der til 99,- faktisk, så hadde de ikke 360 spill i det hele tatt. Men de hadde en kurv med spill og filmer til 99,- som jeg fant flere godbiter i til både pc og ps2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...