Gå til innhold

Slutt med Cola fra Peppes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble byttet til Ringnes fra Hansa over nyttår. Dette fordi Ringnes leverte en mye bedre avtale enn Hansa, så enkelt er det. Det positive er jo at man får villa farris, solo istedet for fanta, pepsi max istedet for cola light og det beste av alt ringnes istedet for hansa. Eneste tapet er pepsi istedet for coca cola, men som noen har sagt det er dispenser brus og det er elendige greier. Så kjøp heller en pils ;]

Lenke til kommentar

Firmaet jeg jobber i byttet fra Peppes til Dolly i år, vi har hatt problemer med feil leveranser mange ganger på store overtidsordrer (sånn 10-12 pizzaer samtidig), at de leverer feil størrelser, feil brus, alt mulig rart. Ofte når vi bestilte små/medium pizzaer dukka de opp med store. Amatørmessig. Dollys hadde bedre priser og bedre mat.

Liksom som at de tenker "hah, det er jo en firmakonto så vi kan belaste de for den største pizzaen uansett, så blir sikkert mottakerne ekstra glade".

 

Vel, det ble ikke sjefene våre som fakturerer skiten.

Lenke til kommentar

Dei 3-4 siste gangane eg har vært med å bestille frå Dolly har me fått feil. Stor i staden for medium, 2 i staden for tre og masse anna tull. Vart eit voldsomt styr med å få betalt, eine gangen måtte han som leverte legge ut for det som var feil. Han tok kontakt med sjefen sin, men fekk ikkje hjelp. Amatørmessig.

Lenke til kommentar

Uansett holder jeg meg unna Dolly Dimple's. Når jeg bestiller pizza forventer jeg å få ekte ost på pizza'n og ikke noe billig substitutt i stedet. Slikt skit kan jeg forvente på en billig frossenpizza men å få det servert fra en såkalt "pizzarestaurant" er fullstendig forkastelig. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Syns det er rart at disse store leverandørene roter så ofte med ordrene sine. Det gir jo ikke bra omdømme å levere feil pizza, feil størrelser eller feil brus til storkundene sine. Må jo være komplette brødhuer som sitter på telefonbestilling.

 

Det som skapte mest harme, var at Peppes sin sjåfør ofte kom 10 minutter før vi avtalte, så ingen var ute for å møte ham eller ingen hadde tid å ta pause. Vi har nemlig pauser etter maskinene vi kjører (40 min kjøring, 20 minutter venting) og avtaler nøyaktige klokkeslett. Så ringer soppen 15 minutter for tidlig når man ikke har tid å gå ut, når man i tillegg må gjennom sluse med full omkledning fra steril til vanlige klær :no:

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Dei 3-4 siste gangane eg har vært med å bestille frå Dolly har me fått feil. Stor i staden for medium, 2 i staden for tre og masse anna tull. Vart eit voldsomt styr med å få betalt, eine gangen måtte han som leverte legge ut for det som var feil. Han tok kontakt med sjefen sin, men fekk ikkje hjelp. Amatørmessig.

8238647[/snapback]

 

Det er velikke så farlig om du får stor isteden for liten. Det kan fort skje. Jeg har selv jobbet på Pizzarestaurant og de aller fleste bestiller stor. Derfor går det litt på autopilot å lage stor. Og du betaler selvfølgelig bare for liten hvis du har bestilt det. Men at du får 2 isteden for 3 er jo på trynet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...