Kennethe Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Hei Har et lite problem her. Lyden fader automatisk over til venstre høytalere når eg spiller musikk. Går inn i standard windows Lydkontroll og slår den tilbake til senter på Wawe/mp3 og spiller videre. Men så går det 5-10 min å så skjer det samme igjen.. Har holdt på sånn no ei stund og er lei! Nokken som har peiling på ka det er som feila? Systemet mitt er som følger: Win XP pro Sound Blaster Audigy player med alle drivere installert, lasta ned nye igår.. Håper det er nokken som veit ka eg skal gjere... mvh Kenneth Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 prøv med noen eldre drivere Lenke til kommentar
Kennethe Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2002 har prøvd med dei som var på cden som var med og dei som eg kan laste ne fra soundblaster sine sider.. nokken som har peil på kor eg kan finne eldre drivere kansje ? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 prøv med kx-drivere da.. mye bedre lyd på de :smile: http://www.kxproject.com Lenke til kommentar
Kennethe Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2002 no har eg testa meg fram med litt av kvart av dei nevnte driverane, men er same problemet. Men det som er felles med dei alle er at når eg prøver å stille inn lyden på winamp f.eks. (som er digital lyd) så stiller Balansen på Digital lyd på Volumkontrollen seg til venstre. Dette skjer både på SB audigy kortet og på det innebygde Intel® 82891VA/BAM AC'97 lydkortet. Kan det være nokke med XP som fucker opp? Burde eg kansje prøve med en refresh på den? (Skrekk å gru) Håper på snarlig svar:) mvh Kenneth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå