ohlala Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Startet opp Oblivion i dag og da fikk jeg beskjed en ny patch var ute. Det rare er ingen andre har fått den patchen. Er det noen her som har Oblivion til Xbox 360 og kan sjekke om de også får beskjed om ny patch? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Startet opp Oblivion i dag og da fikk jeg beskjed en ny patch var ute. Det rare er ingen andre har fått den patchen.Er det noen her som har Oblivion til Xbox 360 og kan sjekke om de også får beskjed om ny patch? 8203381[/snapback] Kan sjekke det når jeg kommer hjem. Er det ikke lenge siden du har spilt oblivion da? det har jo kommet ut noen få patcher tidligere. Endret 21. mars 2007 av mX Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kan hende du får beskjed om å installere en patch du allerede har installert, skjer med meg ganske ofte.. Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Startet opp Oblivion i dag og da fikk jeg beskjed en ny patch var ute. Det rare er ingen andre har fått den patchen.Er det noen her som har Oblivion til Xbox 360 og kan sjekke om de også får beskjed om ny patch? 8203381[/snapback] Kan sjekke det når jeg kommer hjem. Er det ikke lenge siden du har spilt oblivion da? det har jo kommet ut noen få patcher tidligere. 8203460[/snapback] 1 uke siden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Er ikke en patch, men en oppdatering som legger til de250GP'ene som man får fra Shivering Isles. Altså gjør denne oppdateringen slik at Oblivion nå har max 1250Achievementt poeng, men man får ikke de siste 250 før man har fått tak i shiveriung isles Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 denne patchen.........kommer det opp på 360-en at jeg må instalere den når jeg laster ned shivering isles.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå