rykket Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har ikke spilt noen Metroid Prime spille (hverken 2d eller 3d), men har nå wii og vurderer ds. Har trua på Metroid Prime 3 som kommer til wii, men tenkte å gjøre litt "bakgrunnsforskning" før dette spillet kommer. Noen som kan anbefale Metroid spill? (Kan gjerne anbefale andre gamecube spill man MÅ få med seg og...) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Du bør aller først plukke opp Metroid Prime til GameCube, som er et fantastisk bra spill. Det bør du ikke gå glipp av. De eldre Metroid-spillene er også gode, vanskelige og fengende. Jeg ville ha satset på et kjøp av Metroid Prime til GameCube, og følge på med toeren. For jeg er sikker på at du får mersmak. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Om du er usikker kan du melde deg som medlem på G-VIP og leie spillene til Gamecube, og om du liker dem kjøp dem. Driver og tester G-VIP for tiden, første spill er i posten og hos meg i morgen. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har ikke spilt andre Metroid spill enn de to på GameCube, men begge de anbefales varmt. Tror jeg ville startet med den første. Lars Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Super Metroid til SNES (blir vel tilgjengelig på VC om ikke så lenge) og Metroid Prime til GC. Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har ikke spilt noen Metroid Prime spille (hverken 2d eller 3d), men har nå wii og vurderer ds. Har trua på Metroid Prime 3 som kommer til wii, men tenkte å gjøre litt "bakgrunnsforskning" før dette spillet kommer. Noen som kan anbefale Metroid spill? (Kan gjerne anbefale andre gamecube spill man MÅ få med seg og...) 8203344[/snapback] anbefaler deg å se denne video-reviewen gamespot metroid prime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå