Espen F Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 tenk litt over de. hw.no "konsernet" består av mange små familier som prøver EN ting.. å ta over og dekke norges itbehov pluss pluss pluss.. · Akamera.no aka the akameriaris · Amobil.no aka amobile morte · Barbara.no aka barbario · Bruktmarked.no aka la beruktas familia · Gamer.no aka gamerinos · Overklokking.no aka overiosa clochi · Tull.no aka tullinora · Windows.no aka Winstons (den britiske bøllefamilien som kun er tatt med pga dens slagkraft) Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Har du luska rundt på ocshoot forumet nå Fake? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Jo når du nevner det så har jeg tnekt litt på dette selv. Men i og med at jeg er registrert i databasen til hw.no så er jeg egentlig med i familien. Eller er jeg bare en liten løpegutt? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-12 22:06, skrev drbass:Jo når du nevner det så har jeg tnekt litt på dette selv. Men i og med at jeg er registrert i databasen til hw.no så er jeg egentlig med i familien. Eller er jeg bare en liten løpegutt? Nei HW.no er langeren og du er misbrukeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå