Espen pai Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 blir ofte mange timer hver dag... veldig mange timer Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Sitter her som regel hele tiden jeg er på pc'en. Så det blir en del timer.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Varier fra 3-4 timer i løpet av en dag til 20 minutter. Spørs om det skjer noe interessant i verden eller ikke. Edit: Hvis jeg tar med hvor lenge jeg er innom diskusjon.no så er det rundt 15 timer, pleier som oftest aldri å logge av, bare lar pcen stå på med et diskusjonsvindu åpent. Endret 21. mars 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 jeg sitter her lengre enn det jeg har godt av, første jeg gjør når jeg kommer hjem er og gå inn på hw.no for og sjekke eventuelle nyheter, etter det blir det bare forumhoring... Når jeg tenker over det så besøker jeg nesten ikke andre nettsider enn hw.no og søstersidene, untatt en og annen tur innom vg.no og muligens en tur innom dinside.no Avhengig jeg? aldri i livet Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Mye det samme som pac-man, bruker kun hw.no og søstersidene + litt google til lekser. Sitter her fra jeg kommer hjem til jeg legger. Temmelig aktiv hele dagen også Burde vel egentlig trappe ned. Bare se innleggene mine siden februar en gang.... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 jeg er her når jeg ikke spiller, venner eller gjør skoleting Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ikke jobb: 6-7 timer Jobb: 2 timer I helgen: 11-12 timer.. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det varierer ekstremt mye. Av og til er det noen minutter, noen ganger kan det være hele dager. Ofte starter jeg med å lese hw.no. I dag har det vært rundt 15min, og mer skal det ikke bli. Hade^^ Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Varierer veldig hvor mye jeg er her. Noen ganger er det noen få ganger i uka, andre ganger mer. Før var jeg veldig mer innom her, men det har blitt mindre og mindre. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Kan jo ikke vite hvor lang tid man bruker på et forum. 8203261[/snapback] Og hvorfor ikke det? Alle vet sånn ca. hvor lang tid man bruker hver dag! Gjennomsnittelig... 8203273[/snapback] Nei, egentlig ikke. De mest aktive brukerne har vel en egen tab for forumet åpen så godt som hele tiden, så bare sjekker man innom med jevne mellomrom for å se om det har kommet noe nytt. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Maskinen står på 24/7, firefox kjører så lenge maskinen kjører, og har alltid diskusjon.no i en tab. hvor ofte jeg titter innom er en annen sak, kanskje en time/to tilsammen hver dag. spørs litt på andre ting. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Varierer. Er endel her inne når jeg er på skolen, men hjemme er det ikke like mye. Kanskje en 30min hjemme eller noe. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Alt fra noen få minutter til flere timer. Som regel en time til dagen. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Er jeg på internett er jeg på forumet Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Varierer. Er endel her inne når jeg er på skolen, men hjemme er det ikke like mye. Kanskje en 30min hjemme eller noe. 8210891[/snapback] Totalt motsatt her. Tilnærmet ingen diskusjon.no på skolen, men masse hjemme.. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Sitter ca. 1-3 timer per dag, men det varierer veldig ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå