Mr. Bojangles Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kjedelig for han da. Jeg klarer meg godt uten ham ... Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Uansett hvor mye dritt en person har gjort, er det ikke noe morsomt av den personen er død. Det Sven. O har gjort er ingen grunn til å juble over hans død... Skjerp dere! (glint ja) EDIT: Emnetittelen er også helt på trynet... Et person er aldri "dau", men "død". "Dau" brukes på dyr... Endret 21. mars 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tomat-Ulf: Bra dikt! Synd at mediene nesten er slik. =/ 8205406[/snapback] Tsk, tsk, tsk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Uansett hvor mye dritt en person har gjort, er det ikke noe morsomt av den personen er død. Det Sven. O har gjort er ingen grunn til å juble over hans død... Skjerp dere! (glint ja) EDIT: Emnetittelen er også helt på trynet... Et person er aldri "dau", men "død". "Dau" brukes på dyr... 8207621[/snapback] Hva i helvete? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Uansett hvor mye dritt en person har gjort, er det ikke noe morsomt av den personen er død. Det Sven. O har gjort er ingen grunn til å juble over hans død... Skjerp dere! (glint ja) EDIT: Emnetittelen er også helt på trynet... Et person er aldri "dau", men "død". "Dau" brukes på dyr... 8207621[/snapback] Er ikke snakk om å juble da. Selvfølgelig synes jeg synd på familien og de som var glad i ham (var det noen?), men selv føler jeg ingen personlig sorg over at en person som jeg aldri har sett andre steder enn i Se&Hør, dør (eller dauer som det heter på nynorsk). Dau og død er egentlig det samme, personen er like dau/død og man sier det ene eller andre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Stakkars Se & Hør. Først den boka og nå detta? Ja, ja. Kjipt for'n. 8202952[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Kjipt uansett når folk dør. Men noen ganger er det den beste løsningen. Er man gammel og grå, og årene har gått, ønsker man gjerne å sovne inn rolig.. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 FØrste gang jeg hørte om han var når jeg fikk vite at han var død -_- Kan ikke akkuratt påstå at jeg er lei meg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 FØrste gang jeg hørte om han var når jeg fikk vite at han var død -_-Kan ikke akkuratt påstå at jeg er lei meg. 8212940[/snapback] kjære deg, du må lese mer sladder! :!: Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Skjønner ikke helt hvorfor han får sitt eget avisoppslag, han var på det beste helt ubetydelig. 8202993[/snapback] Feil å si at han var helt ubetydelig. Uten han ville vi trossalt ikke hatt Mette Marit som kronprinesse. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Uten han ville vi trossalt ikke hatt Mette Marit som kronprinesse. 8212989[/snapback] Det ville jo vært jævla trist du. Tanken på å ha hu der som kronprinsesse gjør meg flau over å være norsk! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Ern dævv? "uffda" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Uten han ville vi trossalt ikke hatt Mette Marit som kronprinesse. 8212989[/snapback] Det ville jo vært jævla trist du. Tanken på å ha hu der som kronprinsesse gjør meg flau over å være norsk! 8213075[/snapback] Synes hun er ei sympatisk jente. Nå skjønner jeg at vi to virkelig burde ta oss noen øl sammen ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Fascinerende i går på NRK. Først leser de offisiell pressemelding om at familien nå bare ønsker å få fred og ro i sorgen, og det neste de gjør er å annonsere debattprogrammet de skal ha etter nyhetene om livet hans?!? Noen glemmer at han var faktisk ikke bare medieklovn, men også far og bestefar. De er faen ikke bedre enn Se & Hør. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Fascinerende i går på NRK. Først leser de offisiell pressemelding om at familien nå bare ønsker å få fred og ro i sorgen, og det neste de gjør er å annonsere debattprogrammet de skal ha etter nyhetene om livet hans?!? Noen glemmer at han var faktisk ikke bare medieklovn, men også far og bestefar. De er faen ikke bedre enn Se & Hør. 8213339[/snapback] Sant det der.Mannen er og var selvvalgt medieklovn, og nå skal han melkes til han er tørr og glemt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Bare et ord jeg finner dekkende: Kvalmende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Fascinerende i går på NRK. Først leser de offisiell pressemelding om at familien nå bare ønsker å få fred og ro i sorgen, og det neste de gjør er å annonsere debattprogrammet de skal ha etter nyhetene om livet hans?!? Noen glemmer at han var faktisk ikke bare medieklovn, men også far og bestefar. De er faen ikke bedre enn Se & Hør. 8213339[/snapback] Sant det der.Mannen er og var selvvalgt medieklovn, og nå skal han melkes til han er tørr og glemt. 8213350[/snapback] At han var medieklovn var ikke et valg familien hans gjorde. Det går an å vise litt respekt. Men skjønner jo at de har lyst å blåse det opp så mye de kan. At TV2 gjorde det var ikke overraskende, men NRK kunne holdt seg for gode til det. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 ZenCo er og slapp som en fisk.... Fordi om han her dau så betyr ikke det å hoppe i taket, men det gjør meg fint lite. Han gjorde kongefamilien flau, stakkars folk. Kanskje de ikke ville hatt ham død, men måten han oppførte seg er skandaløst ( selv om kanskje See and listen gjorde det enda verre) Hvil i fred Sven O... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Synes nok det var like greit at han døde. Utenpå var han en glad tulling osv, som media elsket og de fleste ikke likte. Men innerst inne tror jeg han ikke egentlig hadde det noe bra. Synd at noen mennesker er som han, spesielt mennesker med en viktig status. Rest in peace Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå