DurinVIII Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Tror ikke han er slapp, heller stiv som en pinne. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Tror ikke han er slapp, heller stiv som en pinne. 8203640[/snapback] Hvorfor er det ragdoll effekt i spill da? Da burde det kanskje heller vært en "pinne" effekt... Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Rigor_Mortis Akkurat nå er han nok stiv som en pinne. Er vel ikke så mange spill du står og ser på liket i 3-4 timer. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Rigor_Mortis Akkurat nå er han nok stiv som en pinne. Er vel ikke så mange spill du står og ser på liket i 3-4 timer. 8203687[/snapback] Ettersom Svenn O. døde i dag, og oppslaget kom i VG for ca. 30 min. siden, så er det ikke sikkert at Svenn O. døde for 3-4 timer siden, kanskje bare 1 1/2. Men du har sikkert uansett rett... Vi hedrer Svenn O. og lyser fred over hans minne! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Var egentlig litt på tide, men Hvil i Fred. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Nå mangler vi bare Ari så er alt som det skal være Neida, men RIP Sven O. Nå går vel Se&H0r sine aksjer ganske mye ned vil jeg tro. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 se og hor? å drive hor?? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 RIP, han koser seg nok med en kald en nå Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Dobbeltpost, slått på målstreken med 1 minutt faktisk. Jajamen... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=735999 Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 RIP, han koser seg nok med en kald en nå 8203806[/snapback] Rett ifra kjøla Lenke til kommentar
LindaChanett Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 ble ikke veldi trist egentlig... litt lei av hele han og "berømtheten" hans egentlig. Viste det til lillebroren min, han så forskrekket ut og sa "neheei? Hva skal Se og Hør skrive om nå da?" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 se og hør kommer til å gå konk! R.I.P Sven O = R.I.P Se og hør Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg jobber i avisa her som ny journalist. Her kommer løssalget først og sannheten sist. Smi, mens liket er varmt! Å snuse opp rykter, det er min strategi, jeg skjekker aldri kildene, det tar for lang tid. Smi, mens liket er varmt! Vi selger aviser på folks suksess, men dem få'kke vær' i lyset for lenge. Vi selger like mye på å rive dem ned, det er jo det som er hele poenge! Landslaget tapte, slik går ikke an, se og finn en syndebukk og lys'n i bann. Smi, mens liket er varmt! På målstreken taper det en topp-idrettsmann: Det eneste han gjorde var å gå så fort han kan. Smi, mens liket er varmt! Pip'n ut, drit'n ut, han er bare et null, tråkk på'n mens han ligger nede! Det er hans skyld at ikke vi fikk gull, han burde vært gjella på stedet. I grøftekanten ligger det en ung gutt og blør: Se å ta no'n bilder a'n, det er like før'n dør. Smi, mens liket er varmt! Arranger bilder, men fort deg, vær snar, ikke ring ambulansen før du er klar. Smi, mens liket er varmt! Ja, kjør hjem til mora hans og lag et intervju. Ta bilde av'a mens'a står å griner Følg opp historien om ei uke eller sju og legg hennes liv i ruiner. Salget det stiger rett i det blå, jeg har aldri i mitt liv sett maken. Skal vi greie å selge flere aviser nå, må vi ha bilde av Gro Harlem naken. Jeg jobber i avisa her som ny journalist. Her kommer løssalget først og sannheten sist. Smi, mens liket er varmt! Smi, mens liket er varmt! Smi, mens liket er varmt! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Alltid synd når folk dør, men kan ikke akkurat si at jeg er lei meg. Lurer forresten på hvem mediene skal snakke om nå? Tomat-Ulf: Bra dikt! Synd at mediene nesten er slik. =/ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Han etterlot seg et fint minne, nasjonalklovn. Bra gjort. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Synd at fyrn daua, men han var sin egen ulykke. De tingene han fåretok seg førte til at han ble en torn i øye på kongefamilien (spesielt Sonja vil jeg tro) Gifte seg med en stripper, stille opp i Se&Hør og prate i tid og utid om ting han egentlig burde holdt for seg selv og frokostpilsen. RIP Sven O. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 En del poster om samme tema finnes i den stengte tråden her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) http://farm1.static.flickr.com/184/4292730...c3b705d3a_o.gif Vi lyser fred over ditt minne! 8203003[/snapback] Slemt, men den var dagens Kondulerer til alle som stod han nær og til Se og Hør. Sitering av bilde linkified av moderator Endret 21. mars 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hvem er Sven O. Høiby? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Tomat-Ulf: Bra dikt! Synd at mediene nesten er slik. =/Er det ikke en Øystein Sunde-sang da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå