wotg Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg klarer ikke å bestemme meg for hovedkort! kortet skal brukes med en E6400. Jeg må ha plass til følgende kort: Wlan (pci) lydkort (pci) TerraTec Cinergy 2400i DT MCE (PCI Express x1) jeg kommer ikke til å overklokke og kommer mest sansynligvis ikke til å bruke SLI. Det viktigste for meg er stabilitet, god ytelse og mange sata porter. Hvis noen kunne anbefale meg et par kanidater, slik at det blir lettere å ta en veloverveid valg hadde jeg vert takknemelig. Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Skal du ha et godt stabilt 965 kort er det vanskelig å komme unna Asus sin P5B serie, styr iallefall unna Abit AB9! Jeg ville vurdert 975 og 650i chipset også, 975 er et hakk opp både i ytelse og kvalitet, her er også Asus med sin P5W serie best (i mine øyne...). 650i gir deg i praksis det samme som 680i, men langt rimeligere, igjen vil jeg anbefale Asus med sitt P5N-E SLI Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Jeg kan anbefale et Asus P5B. Som du ser er det mange kort i P5B serien. Jeg har selv P5B-E Plus og er svært fornøyd med det. Edit: Forskjellen mellom de forskjellige P5B modellene finner du HER. Endret 21. mars 2007 av Morten K Lenke til kommentar
wotg Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Takk for svar Nå kan det hende at jeg lar meg blende av markedsføring, men hva tror dere om dette kortet? Asus P5B Premium Vista edition Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå