Neddo Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ha kjøpt meg ny maskina no og fann ut at eg måtte ha ein ny skjerm i tillegg og eg fekk eit tilbud på denne på 2000 kr "Asus Monitor 20.1" er dette ein bra skjerm kom til og bruke mest til speling og sjå litt på film Lenke til kommentar
nosync Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 REVIEW Håper du er stødig på engelsk. Er et veldig bra review det der jeg linker til. Vurderte samme skjerm jeg også. Det står et annet "nr" på skjermen men det er bare for revyen er om 22". ellers er de like. Virker som en temmelig heftig skjerm. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 REVIEW Håper du er stødig på engelsk. Er et veldig bra review det der jeg linker til. Vurderte samme skjerm jeg også. Det står et annet "nr" på skjermen men det er bare for revyen er om 22". ellers er de like. Virker som en temmelig heftig skjerm. 8203319[/snapback] Takk, tekker og setter den i bestilling virka no ikkje gale til ein skjerm til kr 2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå