ugotabanana Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Rage Against The Machine - Bombtrack Endret 26. mars 2007 av brutti Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Linkin Park-In the End Linkin Park-Faint Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 ja, det meste av linkin pårk funker bra Lenke til kommentar
selurdog Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Vil ha svar fra folk som trener, poster derfor her istedenfor musikkforumet. Skal brenne meg en CD, noen som har forslag til noen kjente og kjære treningslåter som gir deg litt ekstra guff? Ala eye of the tiger MVH Erlend 8202550[/snapback] Den ultimate treningslåt, ihvertfall for meg: Sphongle - Dorset perception Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Linkin Park-In the EndLinkin Park-Faint 8283617[/snapback] Enig der ja Skal nok ha med Ipoden på trening i dag, har fått litt Linkin Park dilla igjen. Hører på Faint nå. Edit: Bah Ipoden sitt batteri er føkked =/ Endret 15. april 2007 av DNA Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Linkin park er jo stor neinei. Spilles det på gymmet så klikker jeg i vinkel. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 En venn og jeg testa ut et nytt spinningopplegg - da var denne sangen med: Perfect Exceeder - Mason ft. Princess Superstar. Synes den var helt ok jeg, særlig etter å ha fått med meg den spenstige videoen (Uten å skli for mye OT må jeg si at turn er knall!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå