CreAtiv3 Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Hei Jeg har online.no mail. Og har lyst og bruke et epost program. Men er det noen som vett hva pop3 og smtp skal connecte til. Har prøvd flere gang, får den til og hente ned mail, men ikke sende mail. Noe som ikke er helt så bra. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 pop.online.no smtp.online.no Lenke til kommentar
vegge Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 Du må sjekke med Internettleverandøren din hva du skal bruke som utgående (smtp) Selv har jeg i øyeblikket Internett fra Tiscali World Online og bruker da smtp.world-online.no Lykke til! :smile: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 hva slags oppkobling har du da? for bruker du en annen internettleverandør, så må du bruke den leverandørens SMTP-server. Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Har chello Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Chello har; POP3: mail.chello.no SMTP: smtp.chello.no Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 der ligger problemet ditt. da må du kontakte chello, eller sjekke http://www.chello.no for å finne ut hvilken smtp-server de har.. jeg kan jo gjette på smtp.chello.no men kan ikke garantere noe (kommer ikke inn på chello sine sider på jobb) men gjør du det så kan du både sende og motta mail med din online konto. :smile: Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 12. desember 2002 Del Skrevet 12. desember 2002 da må du bruke pop.online.no smtp.chello.no :smile: Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2002 Takk Takk. Har nå pop.online.no og smtp.chello.no Det funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå