mske Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jepp, men det var allerede postet av Ståle ;p Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Isåfall kan du gjøre det enkelt med JavaScript: <script type="text/javascript"> var browser = navigator.appName; if(browser == 'Microsoft Internet Explorer') { document.write("<link rel='stylesheet' type='text/css' href='ie_style.css'>"); } else { document.write("<link rel='stylesheet' type='text/css' href='style.css'>"); } </script> Legg den i head-seksjonen hvor du vanligvis ville lagt stilarket 8397773[/snapback] Bortsett fra at de uten JavaScript aktivert vil få vist en side helt uten CSS. Lenke til kommentar
mske Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hey, I didn't say it was the best way of doing it Lenke til kommentar
harrir Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 takk for alle forsalgene. Jeg har prøvd den som IF IE saken men får den ikke til å fungere. når jeg bare bruker IF IE så får IE riktigs stylesheetk, men da har ikke Firefox noe stylesheet. Når jeg definerer det stylesheetet som FF skal ha og bruker IF IE så får EI samme stylesheet som FF. Det fungerer rett og slett ikke som det skal. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Bruk IF IE etter at du har gitt Firefox stilsettet: <link rel="stylesheet" href="/css/stil.css" /> <!-- [IF IE ] <link rel="stylesheet" href="/css/ie.css" /> --> Ikke stol på at koden over vil virke, men jeg håper du skjønner poenget. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 takk for alle forsalgene. Jeg har prøvd den som IF IE saken men får den ikke til å fungere. når jeg bare bruker IF IE så får IE riktigs stylesheetk, men da har ikke Firefox noe stylesheet. Når jeg definerer det stylesheetet som FF skal ha og bruker IF IE så får EI samme stylesheet som FF. Det fungerer rett og slett ikke som det skal. Hva kan være galt? 8450877[/snapback] Post koden din da vel. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Den her fungerer: <!--[if IE]> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style_for_ie.css" /> <![endif]--> Jeg bruker denne koden selv, og den fungerer flott. Første treff på Google "if ie" Lykke til videre Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du vet ..... den har allerede blitt postet 2 ganger for deg i denne traden.... Lenke til kommentar
harrir Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Bruk IF IE etter at du har gitt Firefox stilsettet: <link rel="stylesheet" href="/css/stil.css" /> <!-- [IF IE ] <link rel="stylesheet" href="/css/ie.css" /> --> Ikke stol på at koden over vil virke, men jeg håper du skjønner poenget. 8450957[/snapback] Been there, done that. Not working. Men gikk for den javascript saken. Kanskje ikke det beste, men fungerer jaffal nå. Endret 24. april 2007 av harrir Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hva om JavaScript er slått av? =O <!--[if IE]> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style_for_ie.css" /> <![endif]--> Poster den enda en gang jeg Lenke til kommentar
harrir Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 ja da ville jeg jo blitt eid. Hehe. det er vel tredje eller fjerde gangen den har blitt postet nå. Har prøvd den flere ganger uten hell, og så prøvde jeg en gang til for å gjøre et siste forsøk og da virket det. Så da var denne saken løst. Det ble ikke med php, men dette er jo lettere og gjør akkurat det den skal. Takk for kommentarene alle sammen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Been there, done that. Not working. 8457844[/snapback] Jeg sa jo at du ikke kunne kopiere koden jeg postet Lenke til kommentar
harrir Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Been there, done that. Not working. 8457844[/snapback] Jeg sa jo at du ikke kunne kopiere koden jeg postet 8458656[/snapback] hehe...du må poste noe det går ann å kopiere Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Been there, done that. Not working. 8457844[/snapback] Jeg sa jo at du ikke kunne kopiere koden jeg postet 8458656[/snapback] hehe...du må poste noe det går ann å kopiere 8458675[/snapback] Du må begynne å lese svarene du får Lenke til kommentar
harrir Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 jaok da. skal prøve:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå