BarteBaluba Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 ok, så de er altså veldig like utenom pakkesystemet.. men slacware har jo også litt vanskeligere navn på rc filene.. litt uvant i forhold til Arch, men Slac prøver jo å være lik UNIX så det er vel slik det skal være.. 8265810[/snapback] Å administrere disse scriptene i Arch er mye lettere etter min mening. Lenke til kommentar
glad Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 helt enig.. man slipper alt som har med chmodding å gjøre. Alt man trenger er å redigere en fil "rc.conf" som jeg synes er veldig enkelt.. Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Jeg har lastet ned ntfs-3g, men lurer på hvordan jeg installerer det... ? Skal den kjøres i terminalen? Takk Og beklager får dumme spørsmål EDIT: hjelp please, før jeg formaterer hele greia, kom nemmelig XP til meg i posten i dag EDIT2: for sent , starter formateringen så fort jeg har restarta maskina Endret 29. mars 2007 av blomstkraft Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) slett denne posten Endret 29. mars 2007 av ogger Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 slett denne posten 8268746[/snapback] Det var da svært så mange poster som skal slettes da :!: Lenke til kommentar
glad Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 formaterte du windows partisjonen eller linuxen din? Lenke til kommentar
blomstkraft Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) formaterte du windows partisjonen eller linuxen din? 8270616[/snapback] Heh, hadde bare en partisjon med Linux EDIT: Når jeg formaterte, fant jeg ut at jeg hadde tilsammen 14 partisoner.. Jeg måtte lage en haug med partisjoner når jeg installerte Slackware, men jeg opprettet ikke 14 partisjoner Pluss at en av de partisjonene var på 4.3 tb :!: :!: Men nå regner jeg med at jeg installerer XP, Ubuntu og Vista I vært fall Xp og Ubunt... Endret 30. mars 2007 av blomstkraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå