raaven Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Sitter med denne Logitech MX310, Storfornøyd. Lånte bort musa til en kammerat av meg, ettersom han hadde problemer med å få liv i sin mus. (Trolig pga USB driveren) Musen min fungerte ikke på han sin pc, og når jeg kobblet den tilbake i min egen pc igjen er den helt død. Den lyser heller ikke like sterkt under som det pleide å gjøre. Har testet og restarte flere ganger uten hell. Noen som kan vite hva dette er? er den rett å slett død? isåfall hvem drepte musa mi? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Tja, veldig usakelige innlegg men man kan jo ikke forvente seg noe annet av en slik emnetittel. Anbefaler trådstarter å skifte den for å få noen flere seriøse svar. Finnes jo en del ting som kan ta knekken på musa, om han har forandret på latency til for eksempel usb portene eller justert der for å få "bedre" gaming mus så kan dette selvsagt ta knekken på musa. Et defekt hovedkort kan jo selvfølgelig forårsake det samme. Få kameraten din til å kjøpe deg en ny mus. Helst den med tråd og uten hår på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) hvis det bare er kompisen din sin pc som ødelegger muser( ) så kan det være for høy volt/ampere i usb-port Endret 21. mars 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå