kentiver Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Går det an å starte en strømforsyning uten hovedkort? Slik at det blir strøm til harddiskene? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 kortslutte den grønne og en av de svarte ledningene på den brede kontakten Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hvorfor vil du dette? Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Hehe, litt vanskelig å forklare. Men har et ekstra kabinett + 5x500 gb sata disker liggende, men hovedkortet mitt passer ikke i det kabinettet. så vil prøve å bruke sata kontroller i pcen, kabler fra den og inn i det tomme kabinettet, for å ha på di harddiskene, men så trenger jeg strøm til dem... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Tiltrekkende mengde med plass Høres da ut som en god ide men du tror ikke det er lettere for deg å kjøpe et maxiTower? Eller har du barebone MCE pc? Men uansett... Da går nok ikke forslaget til S_tone_meg... For det krever at du skrur på PSU gjennom HK(?). Men det skal gå ann å koble 2 psu sammen med en kabel... Har sett at enkelte kabinetter har støtte for 2xPSU Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Fikk det til;) er bare en midlertidlig løsning til jeg kjøper meg nytt hovedkort\ram\cpu. Hadde 2 stk strømkabler ledige, tok ut harddiskholderen fra det andre kabinettet (plass til 4 harddisker med vifte), og satte det hele utafor kabinettet mitt, så ser litt robotaktig ut, men ble iallefall 2tb ekstra plass på pcen;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå