Gå til innhold

Forslag: Omtelling av innlegg

Anbefalte innlegg

TSP skrev:
Ingen har fått 200-300 innlegg i papirkurven siden forrige omtelling, hvertfall ikke Ueland.

8247047[/snapback]

85 i papirkurven her. Sammenlignet med de flere hundre postene jeg hadde i gamle PRS, tror jeg ikke jeg lider noe stort tap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Ueland skrev:
Papirkurven har bare eksistert i rundt et års tid av forumets 5-6 årige historie, tallet jeg oppga over er det innleggstelleren min vil bli ved en oppdatering.

8247462[/snapback]

I tillegg har vi Admin Dump Space.

Lenke til kommentar
  TSP skrev:
  Runar skrev:
Så Simen1 kommer til å miste en del poster?

8247604[/snapback]

Du håper å ta han igjen? :p

8247734[/snapback]

Selvsagt ^^

Jeg tror ikke mange kommer til å merke en drastisk nedgang i postene. Er det noen forum som er skjult fra postlisten til administratorer?

Lenke til kommentar
  Runar skrev:
Er det noen forum som er skjult fra postlisten til administratorer?

8247776[/snapback]

Nei, iallefall var det ikke det tidligere. Alle som er involvert i HW-nettverket som moderator, skribent, prisguide-medarbeider, administrator eller liknende har imidlertid et eget intraforum, men det ligger ikke under Diskusjon.no.

Lenke til kommentar
  TSP skrev:
Har det skjedd en omtelling? HAr ikke merket noe, men det skulle jo evt. gjøres i anledning bytting av server og det har jo skjedd.

8298843[/snapback]

Hvor du har fått det fra at det skulle gjøres ved bytting av server aner ikke jeg - forslaget mitt var å ta det samtidig som forumprogramvaren ble oppdatert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...