Gå til innhold

Pakke PC fra elkjøp


Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli en smule irritert her!

 

Hva har det med saken å gjøre om jeg ikke har dusj hjemme? Det hører en annen thread til!

 

OK, du sa kanskje noe jeg missforsto angående sort spraypaint. Veldig morsomt for deg, irriterende for meg. Men kan alle med teite useriøse innlegg holde kjeft? Trenger ikke høre folk som skriver dritt til meg selv om jeg ikke er like data erfaren som dere.

 

Derimot dere med seriøse innlegg som kan være til nytte for meg, fortsett å skriv. Virkelig hyggelig å motta så mange vennlige og hjelpende tips.

 

-snakkes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-12-12 21:17, skrev Jannis-15:

Quote:


Den 2002-12-12 21:03, skrev Logaz:

Jasså, så lysstyrke måles ikke i hz? ok, da har jeg lært det.


Fint at dere gir meg litt informasjon, slik at jeg er litt mer lærd når jeg ringer elkjøp imorgen tidlig.


-koslig



 

hehe, om du er aktiv her på forumet i ca en måned eller to har du lært deg nesten alt du trenger å vite om PC'n..

det er aldri for sent, en lærer så lenge en lever! :smile:

 

Jasså ja Jannis! Er vel ikke alle som lærer det meste om pc etter et par måneder og 1800mld :razz: hint: 1337 :razz:

 

Ha en ellers hyggelig kveld

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 21:09, skrev AndreM:

Grattis Logaz!


Når det gjelder hartsen på bildedelen/skjermen av maskina kan ikke denne bli høyere enn 50 Hz. Dette fordi norske strømleverandører ikke leverer høyere frekvens for tiden.


 

Hva er det for no drit? Du tror heller ikke på 100hz TV'er da? Vet du åssen de fungerer?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 21:50, skrev Draco:

Quote:


Den 2002-12-12 21:17, skrev Jannis-15:

Quote:


Den 2002-12-12 21:03, skrev Logaz:

Jasså, så lysstyrke måles ikke i hz? ok, da har jeg lært det.


Fint at dere gir meg litt informasjon, slik at jeg er litt mer lærd når jeg ringer elkjøp imorgen tidlig.


-koslig



 

hehe, om du er aktiv her på forumet i ca en måned eller to har du lært deg nesten alt du trenger å vite om PC'n..

det er aldri for sent, en lærer så lenge en lever! :smile:

 

Jasså ja Jannis! Er vel ikke alle som lærer det meste om pc etter et par måneder og 1800mld :razz: hint: 1337 :razz:

 

Ha en ellers hyggelig kveld

 

Nå er vel ikke du den rette til å begynne å slenge bemerkninger til andre, eller hva?

Refererer til noen av dine tidligere poster.

 

Hjelp Noen med peiling på CS????Se her plz! Draco

 

1) Om du ikke har peiling på cs er du rett og slett dum, sier nevøen min.

 

2) Se her plz <-- virker mer eller mindre desperat, barnsligt!

Lenke til kommentar

Quote:

---------------------------------------------------------------------

Den 2002-12-12 21:09, skrev AndreM:

Grattis Logaz!

 

Når det gjelder hartsen på bildedelen/skjermen av maskina kan ikke denne bli høyere enn 50 Hz. Dette fordi norske strømleverandører ikke leverer høyere frekvens for tiden.

--------------------------------------------------------------------------------

 

Hva er det for no drit? Du tror heller ikke på 100hz TV'er da? Vet du åssen de fungerer?

_________________

"I har både humor og sjølironi..."

 

Hehe, dette blir bare bedre og bedre. Vet du hva ironi betyr? Stå på :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: AndreM på 2002-12-12 22:01 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 21:50, skrev Draco:

Jasså ja Jannis! Er vel ikke alle som lærer det meste om pc etter et par måneder og 1800mld :razz: hint: 1337 :razz:


 

*oops*

/me ble vist busta igjen... :grin:

 

neida, jeg viste en gang hva det betydde, man hadde glemt det..

 

whatever, du kan prøve med rødsprit på plasten også, men om det ikke går eller om du ser at plasten begynner å smelte burde du få det bort igjenn med en gang!

 

og til dere andre useriøse postere, greit nok at dette kanskje ikke var det glupeste innlegget her på forumet, men hva står det i §1 i retningslinjene? :wink:

svar: vær sakelig og høffelig for he|vete! :grin:

Lenke til kommentar

festlig...glemte du skifte bruker nå?

ser mailadressen din er tihlde.org ja, for de som ikke vet det er det linjeforeningen for datastudentene ved HiST.

 

For de som ikke skjønte at det var tull når en siv-øk ikke vet hva Hertz er, SKAM DERE!

Alle siv.ing har massevis med fysikk før de begynner på studiet.

 

Var jo forsåvidt litt morsom André :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-12 21:10, skrev Logaz:

Tusen takk for rådene deres!


Som sagt, prøvde å stille på hz, men da kom det en feil melding.



 

Her driter du deg ut, det kommer ingen feilmelding om du skrur hertzen for høyt, skjermen blir svart i 15 sekunder for så å komme tilbake igjen. Hadde det så vært en OSD melding hadde du neppe med dine kunnskaper klart å få den tilbake.

 

Slutt å kødd rundt på forumet og bruk heller tiden på noe annet.

 

Mvh: shrike

Lenke til kommentar

Jeg blir ærligtalt skuffet av dere som har slik en mistillit til meg.

 

Dere kan vedde så mye dere vil om dette er "kødd", men det er ikke tullball.

 

Slutt å kom med useriøse innlegg, og konsentrer dere om deres egene problemer.

 

===

 

Som sagt, jeg ringte elkjøp idag da. De sa jeg kunne levere inn pc'en på service, om den ikke var i brukbar tilstand innen 2 uker, skulle jeg få en ny pc. Jeg sier meg fornøyd, og kjører pc til service om en halvtime.

 

Takk for råd og tips! :smile:

 

Angående sortmalingen på skjermen; jeg sa til elkjøp at det hadde skjedd under frakt. Håper det funker. Jeg fikk den nemmelig med budbil på døren! :smile:

 

-over og ut, tut tut :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-13 12:29, skrev Logaz:

Jeg blir ærligtalt skuffet av dere som har slik en mistillit til meg.


Dere kan vedde så mye dere vil om dette er "kødd", men det er ikke tullball.


Slutt å kom med useriøse innlegg, og konsentrer dere om deres egene problemer.


===


Som sagt, jeg ringte elkjøp idag da. De sa jeg kunne levere inn pc'en på service, om den ikke var i brukbar tilstand innen 2 uker, skulle jeg få en ny pc. Jeg sier meg fornøyd, og kjører pc til service om en halvtime.


Takk for råd og tips! :smile:


Angående sortmalingen på skjermen; jeg sa til elkjøp at det hadde skjedd under frakt. Håper det funker. Jeg fikk den nemmelig med budbil på døren! :smile:


-over og ut, tut tut :smile:



 

Så forklar meg dette om jeg skal ta deg seriøst:

 

Den 2002-12-12 21:10, skrev Logaz:

Tusen takk for rådene deres!

Som sagt, prøvde å stille på hz, men da kom det en feil melding.

 

 

 

 

 

Her driter du deg ut, det kommer ingen feilmelding om du skrur hertzen for høyt, skjermen blir svart i 15 sekunder for så å komme tilbake igjen. Hadde det så vært en OSD melding hadde du neppe med dine kunnskaper klart å få den tilbake.

Slutt å kødd rundt på forumet og bruk heller tiden på noe annet.

Mvh: shrike

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...