adidas Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Noen som vet om kjøp av en rail/box er dyrt ? Og Hvor! Eller er det noen som har noen idè til hvordan man skal lage en selv ? ;D Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Å lage rail er ikke så vanskelig så lenge en har tilgang til vinkelsliper å sveiseapperat. Bare å kjøpe noen rør, sveise sammen en passende rail å raile i vei Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det meste funker egentlig, alt fra stiger til vegskilt, autovern...Det er bare velge og vrake... Du kan selvfølgelig kjøpe, men det blir fort dyrt... Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Husker jeg lagde rail av en gjerdestolpe, og la finer på en pall (box)... Det funker så lenge du vokser godt nok... Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg har ikke tilgang til å lage det selv, heller ikke tid og lyst. Så jeg lurer på om noen vet hva det koster for en flat, ikke så veldig lang, box? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Rhoads: Det står jo ikke hva de railsene koster da? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Almesmia.no sel ein liten flatbar på 3m for 4500kr + mva. Northern Rails er eit anna selskap som lager railar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå