Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

FwLinksys WRT54G v5/evt kjøpe aksesspunkt istedet.

Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle meg hva som er siste versjon av firmwaren for denne, gjerne også erfaringer før og etter flashing.

UPDATE:

Vurderer nå å skifte ut min WRT54G.

Alternativene er:

1. WRT54GL får bedre karakterer, og har mye bedre støtte for tredjeparts firmware.

2. Siden jeg har dekket mitt behov for kablede tilkoblingspunkter etter skifte av nettleverandør vurderer jeg å kjøpe et rent aksesspunkt i stedet for trådløs router. Noen meninger/anbefalinger?

Endret av waerg34g
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sjekket litt på WRT-DD, og vurderer denne. Men siden jeg har den j**** v5, så er det kun micro som fungerer. Prøver derfor å finne ut litt mer også om siste versjon av original firmvare.

Kom desverre på å spørre mens jeg var på jobb, så har ikke tilgang på hvilken firmware jeg faktisk kjører nå.

Tips om stabile trådløse routere/switcher taes også imot med takk.. Er en løpende vurdering om jeg skal sette boksen ned i kjelleren til all den andre utgåtte hardwaren min.

Lenke til kommentar

Jeg støtter DD-WRT. Husk at det er ruteren flash-size som setter grensen her. Du vil uansett få masse mer features med DD-WRT en med standard-FW'en, selv med micro-versjonen. Jeg har denne kjørende på et WAP54g aksesspunkt (med 2 meg minne). Funker godt som gull.

Ingen andre pakker jeg har sjekket når opp til DD-WRT.

Når det gjelder stabilitet/kvalitet er det ingenting som som slår Linksys, my two cents...

Wish

Endret av WishYou
Lenke til kommentar

Her er "Firmware" (v.1.02.0) til "WRT54G - Wireless-G Broadband Router" eg har modelen "WRT54GS

Wireless-G Broadband Router with SpeedBooster" den funger veldig bra får meg. Llinksys er eit gansk godt merke meiner eg, det er viktig og holder Firmwaren oppdater so det er berre og last den ned og oppdater. Eg bruker orginal firmware pga av ein mister garentien viss ein legge inn ein annen. Har ikkje hatt noke problem med den so langt.

Endret av Neddo
Lenke til kommentar
Her er "Firmware"  (v.1.02.0) til "WRT54G - Wireless-G Broadband Router" eg har modelen "WRT54GS

Wireless-G Broadband Router with SpeedBooster" den funger veldig bra får meg. Llinksys er eit gansk godt merke meiner eg, det er viktig og holder Firmwaren oppdater so det er berre og last den ned og oppdater. Eg bruker orginal firmware pga av ein mister garentien viss ein legge inn ein annen. Har ikkje hatt noke problem med den so langt.

8202882[/snapback]

Har hatt mye trøbbel med min, og versjon 5-7 av WRT54G er etterhvert beryktet har jeg funnet ut.

Men jeg tror jeg satser på DD-WRT i første omgang, men vurderer å rett og slett kjøpe en ny. Datakjeden har tilbud på WRT54GL, men jeg lurer også på å kjøpe et aksesspunkt istedet for en router. Noen meninger/anbefalinger her?

Har en D-Link kablet router i tillegg til at jeg nettopp har fått ny nettleverandør hvor det er med en router for å splitte nettverk og tv som har et par ledige porter. Dermed er egentlig behovet mitt for kabler dekket, slik at jeg trenger en boks utelukkende for å gi trådløst internett og lan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...