Anew Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) I mine øyne har disse en eller annen "je ne sais quoi", som gjør at jeg liker å se på dem... jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror det må være lyset - motivene er jo ikke særlig spennende. Et bryllup: Manuell eksponering, ISO 400, Nikkor 50/1.8 @ f/2.0. (bare rolig - jeg tok ikke bare bilder av ryggene til brudeparet, men av en eller annen grunn var dette favorittbildet mitt fra selve seremonien) Kveldsflyet fra Brønnøysund til Sivilisasjonen: Blenderprioritet, ISO 200, Sigma 30/1.4 @ f/2.0. Vad tycks? Endret 21. mars 2007 av Anew Lenke til kommentar
simpson Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Det første bildet ga meg ikke så mye, men det siste likte jeg. Det er en litt forstyrrende detalj nederst til venstre (en fot?), og du kunne kanskje fått met litt mer av flyet. Men jeg likte lyset, og den våte rullebanen gjør det mer interessant å se på (med refleksjonen av flyet og passasjerene). Lenke til kommentar
Andorf Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Likte Widerø bildet, det er masser av stemning der. Foten til venstre bør være mulig å fjerne i photoshop, ellers er bildet nydelig. Byllupsbildet funker ikke helt for meg, bordet i forgrunnen og stolen blir litt for forstyrrende. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 det med flyet har fine refleksjoner, og fin utsikt over natur Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Synest også det var et spesiellt lys, farger og refleksjon i bildet av flyet. God skarphet. Komposisjonen var dog litt for tilfeldig. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Komposisjonen var dog litt for tilfeldig. 8202292[/snapback] Det er nok sant. Jeg var ganske begrenset av omgivelsene siden jeg var på vei ut til flyet, så komposisjonen ble nokså snapshotaktig, men lyset bare måtte fanges. Interessant (men kanskje ikke så overraskende) at ingen likte bryllupsbildet. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 21. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2007 Interessant (men kanskje ikke så overraskende) at ingen likte bryllupsbildet. Det har kanskje med at det ikke har noen "betydning" for andre enn deg, du har nok mange assosiasjoner til både hendelsen der og da, og ikke minst personene som gifter seg, som påvirker deg... Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 I mine øyne har disse en eller annen "je ne sais quoi", som gjør at jeg liker å se på dem... jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror det må være lyset - motivene er jo ikke særlig spennende. 8201601[/snapback] Bryllupsbildet tror jeg er så fengslende fordi alt er vertikal-orientert, mens stolen bryter med det. Og linjen fra pulten møter linjen fra stolen. Eller så er jeg full av skit. Flybildet er jo bare pent komponert med folk som går inn i lyset, og flyet som står klar for å kjøre gjennom den stort sett tomme rammen.. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Som de andre sier, det var et pent lys på det andre bilde. Lenke til kommentar
parleur Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Likte også Widerøe bildet best! Flott lys of flott stemning!! Og Brønnøysund er selvsagt en nydelig flyplass. Bryllupbilder er jeg ikke så stor fan av, men denne var relativt fin. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Synest det flybildet var avslapende på en måte, sikkert noe med det lite lyset å gjøre, men jeg likte det bildet godt Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Enig med Ljå her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå