Luke Lovegroove Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg skal selge noen produkter over nett og trenger en sinnsykt god nettbutikk Spam me Lenke til kommentar
Isabell_89 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Det er jo sinnsykt mange da, men her er de jeg vanligvis er på : MPX.no Komplett.no psdata.no Men det spørs jo hva du skal selge da Mvh Isabell Endret 21. mars 2007 av Isabell_89 Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Det er jo sinnsykt mange da, men her er de jeg vanligvis er på :MPX.no Komplett.no psdata.no Men det spørs jo hva du skal selge da Mvh Isabell 8201574[/snapback] Selger de nettbutikker? For jeg skal ha en komplett nettbutikkløsning. Kanskje jeg var litt uklar. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg skal selge noen produkter over nett og trenger en sinnsykt god nettbutikk 8201498[/snapback] Noe av utfordringen er kanskje at en "sinnsykt god" nettbutikkløsning som regel koster "sinnsykt mye". Hvis det er hardware det er snakk om så har du jo f.eks. www.webmercs.com. En gratisløsning er f.eks. http://www.oscommerce.com/ Ellers får du en nettbutikkløsning med endel at Mamut sine produkter, www.mamut.no. Mulig http://www.ezpublish.no/ også har en slags løsning. Det var de jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg skal selge noen produkter over nett og trenger en sinnsykt god nettbutikk 8201498[/snapback] Noe av utfordringen er kanskje at en "sinnsykt god" nettbutikkløsning som regel koster "sinnsykt mye". Hvis det er hardware det er snakk om så har du jo f.eks. www.webmercs.com. En gratisløsning er f.eks. http://www.oscommerce.com/ Ellers får du en nettbutikkløsning med endel at Mamut sine produkter, www.mamut.no. Mulig http://www.ezpublish.no/ også har en slags løsning. Det var de jeg kom på i farten. 8201814[/snapback] Takk takk... Det skal ikke stå på pris. Noen flere? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Smartad har en nettbutikkløsning de selger som, jeg personlig, mener er veldig pen og oversiktelig. Kan ta en titt på layoutet her?. Det du får er en standard layout som de skreddersyr etter dine behov. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 hvor mye PHP kan du? Hvis du ikke er sterk i dette så ville jeg anbefalt mamut selv om designet suger nesten uansett hva du gjør . Det funker iallefall og produktbeholdningen blir oppdatert etterhvert, det er jo en god ting. Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Skal du lage en nettbutikk som skal selge noen varer over nett? Så du skal rett og slett ha en hjemmeside hvor du kan selge dine produkter? Lenke til kommentar
tass1 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Under e-Commerce på OpenSourceCMS kan du finne noen gratisalternativer. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 MultiCase heter de som har laget en god del webshopper i norge, blant annet komplett og netshop. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Takker for svar. Jeg kan en del html, men svært lite php. Vil ha et fix ferdig produkt, sånn at jeg slipper å rote rundt selv. Tror jeg styrer unna OSCommerce. Vil gjerne ha en dialog med noen som kan lage det litt custom. Lenke til kommentar
mabbutt Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Sjekk www.multicase.no og referansene deres. Det er en del virksomheter som tidligere benyttet seg av SAP, som har byttet til MC. MPX.no benytter seg også av MC. Jeg har vært borti begge i stor grad, og min egen erfaring er at MC er milevis foran på alle områder. Mamut er det greit å styre unna.. Det er vel en grei forskjell i pris på de forskjellige tipsene du har fått i denne tråden, så lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå