steffler Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Den norske kontinetalsokkelen er delt inn i tre soner: nordsjøen, norskehavet og barnetshavet. Grensene mellom sonene går ved 62. og 69. breddegrad. Finn ut hvilken soner disse oljefeltene ligger i: Ekofisk, Askeladden, Troll, Heidrun, Gullfaks, Balder, Snøhvit og smørbukk. noens om kan hjelpe meg med å finne disse svarene? takker for svar Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 http://www.tekniskmuseum.no/no/utstillinge...kelkart2003.gif Breiddegradene står i venstre marg. Det var litt dårleg kvalitet, men det er mogeleg å lese namna på oljefelta. Lenke til kommentar
steffler Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) http://www.tekniskmuseum.no/no/utstillinge...kelkart2003.gif Breiddegradene står i venstre marg. Det var litt dårleg kvalitet, men det er mogeleg å lese namna på oljefelta. 8201541[/snapback] ja. jeg kan ikke se hva som står der med mine øyne :S Endret 21. mars 2007 av steffler Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Du må vise det i opprinneleg storleik. Om biletet er forminska for å passe i nettlesarvindauget, slik IE (?) og Firefox gjer automatisk, vil du naturleg nok ikkje kunne lese noko som helst. Redigert: Sidan eg ikkje hadde noko betre å gjere på: Barentshavet: Snøhvit og Askeladden Norskehavet: Heidrun og Smørbukk Nordsjøen: Ekofisk, Troll, Gullfaks og Balder Smørbukk er ein del av Åsgard-feltet, Askeladden av Snøhvit-prosjektet. Åsgard og Snøhvit er det du finn på kartet. Endret 21. mars 2007 av incanus Lenke til kommentar
steffler Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Du må vise det i opprinneleg storleik. Om biletet er forminska for å passe i nettlesarvindauget, slik IE (?) og Firefox gjer automatisk, vil du naturleg nok ikkje kunne lese noko som helst. Redigert: Sidan eg ikkje hadde noko betre å gjere på: Barentshavet: Snøhvit og Askeladden Norskehavet: Heidrun og Smørbukk Nordsjøen: Ekofisk, Troll, Gullfaks og Balder Smørbukk er ein del av Åsgard-feltet, Askeladden av Snøhvit-prosjektet. Åsgard og Snøhvit er det du finn på kartet. 8201637[/snapback] takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå