ksvens1 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Heisann Lyst på en Nokia N80 Internett edition, noen som har denne modellen? Kanskje noe av feilene med første generansjon n80 er blitt bedre?? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg vurderer og en N80 men er litt i tvil pga dårlig batteri kapasitet. Men så er det ikke mange mobiler med WLAN nå for tiden. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Tenker dette selv jeg og, hva menes med dårlig batteri? Må man ha lader til en hver tid eller holder den dagen igjennom? Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Det spørs helt hva du bruker den til. Den holder nok en hel dag om du ikke sitter i telefonen hele tiden, samt bruker WLAN Edit: For meg så holder det i ca to dager. Litt forskjellig. Endret 21. mars 2007 av Andreas-J Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det spørs helt hva du bruker den til.Den holder nok en hel dag om du ikke sitter i telefonen hele tiden, samt bruker WLAN Edit: For meg så holder det i ca to dager. Litt forskjellig. 8203661[/snapback] Jeg bruker den mer eller mindre normalt vil jeg tro...endel meldinger, litt ringing og litt wlan...da lader jeg annenhver natt. For min del, ser jeg ikke noe problem batterikapasitet så lenge jeg kan lade hver natt om det trengs... Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Fant ut det samme så da har jeg bestilt en N80IE. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Jeg vurderer og en N80 men er litt i tvil pga dårlig batteri kapasitet. Men så er det ikke mange mobiler med WLAN nå for tiden. 8201568[/snapback] ikke å annbefale! N80 blir som en "hustelefon" med mindre du har med deg billader og vanlig lader og strøm hvor enn du går! skikkelig dumt, for mobilen er fin. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Klok av skade anbefaler heller ikke jeg N80 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Takk Jeg endte opp med en Nokia N73ME Fornøyd så langt ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå