Gå til innhold

Hvor er LENOVO T60 billigst å kjøpe? (HURTIGSVAR!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Amentio er bra på pris - ikke så veldig mye annet...

Håper du ikke skal ha så mye support, feil eller mangler ved pc'n bare ;)

8201361[/snapback]

Det er jeg klar over. men IBM/LENOVO kommer å henter maskinen hvis det er noe feil, gjør dem ikke?

Lenke til kommentar

Spørs vel hva slags garanti du kjøper med? Det finnes vel forskjellige typer her også regner jeg med..

8201399[/snapback]

Limited warranty 3

Type of service: Customer Carry-in

Warranty period: Three year (system battery:one year) parts and labour

Lenke til kommentar

Det eneste jeg ikke liker ved Lenovo er de utall forskjellige konfiguasjonene du kan velge i. Selv om 2 maskiner kan synes å være identiske, er det være vanvittige prisforskjell mellom de i samme nettbutikk. Det er ikke alltid like lett å bli klok av.

Lenke til kommentar

Fikk maskina kl 1000 idag.

For ett flaggskip!

:dribble::dribble:

Enste minuset er at windows versjonen som følger med er ENDEL bloata med programvare. Eksempelvis så kommer symantec som default virus killer....

Men selv om bloata programvare, så drar denne arbeidshesten alt opp helt prikkfritt.

Keyboardet er utrolig. Skjermen er utrolig... ikke minst goodfeelen Thinkpadden gir deg :D

14.1tommer med denne oppløsninga (SXGA+) er den ultimate laptoppen, mener jeg. Portabel så det rekker, men fremdeles rikelig med plass.

Amentio har gitt meg helt konge service, maskinen ankom med DHL, som dere vet er endel raskere og bedre enn Posten...

:thumbup:

Lenke til kommentar

Gratulerer med godt kjøp! :)

Har denne modellen selv, og er veldig fornøyd!

Jeg synes 15" blir for stort og "tungt", 14" er helt perfekt med tanke på størrelse og vekt.

Gleder meg til T61 med 14" wide, kortleser og annet snacks!

Endret av tore45
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...