Berglii Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei. Er det noen som vet hvor jeg kan lete etter drivere til mitt gammle MSI K8N NEO V2.0 (MS-7030 VER:20C) Jeg har letet overalt etter drivere til hk men finner det ingen plass :/ ser veldig positivt på linker til områder jeg kan lete. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Here you go my friend: http://www.msi.com.tw/program/support/down...?UID=695&kind=1 Lenke til kommentar
Berglii Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 takk for svaret, men det er her problemet starter. Helt nedest på kortet der står det VER:20A, jeg har 20C og de forskjellige versjonene kan ikke brukes på samme hk :/ Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Det syns jeg hørtes rart ut..Men da vet ikke jeg.Så lenge du ikke kan bruke driverne som finnes på nett så får du bruke cd'n som fuøgte med da eller installere liveupdate. Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Bare å laste ned "MSI Live Update" og bruke det til å hente riktige drivere. Lenke til kommentar
Berglii Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg har ingen drivere til hk og platen er borte. Med andre ord har jeg ikke drivere til nettverks kortet slik at jeg ikke kan koble opp til internet. Den driveren er beregnet på type PSB (eller noe lignende) 20A, som tydeligvis kan variere fra land til land. Det som er å få tak i på msi sidene er for de andre versjonene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå