abene Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Falske nettsider som brukes til å lure brukere til å se på reklame er et økende problem. Les mer Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg kommer stadig inn på slike. Søker etter et eller annet, forventer at siden jeg går inn på har i hvert fall noe med det jeg søkte på å gjøre, men nei, alt som er der er reklamen. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg _hater_ slike sider som genereres ut i fra hva man søker på, og som har slike "Search for best price for <produktnavn> here!" sider over hele nettet. Bruker alltid "-price -comparison -shop" når jeg søker etter f.eks. drivere til et lydkort osv. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 "microsoft har oppdaget" ... WHAT? Den var vel "litt" drøy! Hva blir det neste? "Microsoft har oppdaget at hjulet er oppfunnet". Anyway... heldig vis så er disse sidene enkle å skille ut med det blotte øye. Men ja, det er irritabelt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 "Oppdagelse" som i "i dag oppdaget lille Per at sand smaker vondt". Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ja, og disse sidene har gjerne enten rappet navnet til en mer kjent side også, bare med annen endelse eller en bokstav feil. Men ikke minst irriterer det meg at disse sidene som pricerunner o.l. pleier dukke opp når en søker etter tester av produkter, ja. F.eks. om en søker på "geforce 8800gts review" i google, eller aller helst et veldig nytt produkt. Som det irriterer meg, måtte de bannlyses fra alle søkemotorer!! Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) "microsoft har oppdaget" ... WHAT? Den var vel "litt" drøy! Hva blir det neste? "Microsoft har oppdaget at hjulet er oppfunnet". Anyway... heldig vis så er disse sidene enkle å skille ut med det blotte øye. Men ja, det er irritabelt. 8200996[/snapback] Så så, er ikke så lett å være journalist edit: pdf-en var faktisk interessant. Vil man gjøre en innsats mot spam så bør man lese den. Konkret, og kortfattet. Endret 21. mars 2007 av Squeegie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå