XtaZ Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ja som overskriften sier så er det bekreftet at 7 av launchtitlene til PlayStation 3 er blitt utsatt. Blir nok enda mindre stas å kaste bort 6k på releasen nå kan jeg tenke meg KILDE Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hm.. kjipt.. men selv venter jeg med PS3 kjøp så da får det ingen invirkning på meg Spillene dette gjelder er (for dere som ikke gidder å klikke på linken) Splinter Cell: Double Agent -- March 30th NBA 2k7 -- April 6th F.E.A.R. -- April 20th Oblivion -- April 27th Untold Legends -- April 27th GRAW 2 -- June ??th Rainbow Six: Vegas -- Spring '07 Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Var veldig synd det der, for jeg gleda meg veldig til Oblivion. Men bestilte det fra Canada i går. Fikk mail samme dag om at det var sendt, så satser på å ha det innen neste uke. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Shit happens! Hylekoret mot Sony tar kanskje litt vel av nå, gjør det ikke? At utviklerne ikke får spillene klare i tide er ikke nødvendigvis sony sin skyld? Uansett er releasen på disse spillene såpass kort tid etter launch at prisen på konsollen ikke går ned. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Blir nok enda mindre stas å kaste bort 6k på releasen nå kan jeg tenke meg 8200764[/snapback] Ja, huff, no gruar eg meg endå meir. Kay Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Må si meg veldig enig med trådstarter. Når disse syv titlene blir utsatt så er jo hele stasen med en flunkende ny, nydelig skinnende konsoll, med resistance og motorstorm ødelagt. Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Var veldig synd det der, for jeg gleda meg veldig til Oblivion. Men bestilte det fra Canada i går. Fikk mail samme dag om at det var sendt, så satser på å ha det innen neste uke. 8200800[/snapback] Tviler på du får det om spillet er utsatt til 27 April Lenke til kommentar
ohlala Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Må si meg veldig enig med trådstarter. Når disse syv titlene blir utsatt så er jo hele stasen med en flunkende ny, nydelig skinnende konsoll, med resistance og motorstorm ødelagt. 8201084[/snapback] Det er ingen tvil at det setter en stor demper på salget. Jeg satt oppe store deler av natten og spilte PS3. Selv om vi hadde Motorstorm, GT HD og Resistance, så skulle vi hatt flere stortitler til den Endret 21. mars 2007 av ohlala Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Litt kjipt at mange av multiplatformtitlene blir utsatt... Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 HEI. det er BRA at det blir utsatt. Ok? Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Flaks det ikke var noen av titlene jeg skal ha Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Var veldig synd det der, for jeg gleda meg veldig til Oblivion. Men bestilte det fra Canada i går. Fikk mail samme dag om at det var sendt, så satser på å ha det innen neste uke. 8200800[/snapback] Tviler på du får det om spillet er utsatt til 27 April 8201209[/snapback] Det er utsatt i Europa, det kom ut i USA i går Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Er vel bare multiplattformtitler som de sannsynligvis skal gjøre bedre Det er en god ting ja, ingen av de titlene jeg ville hatt uansett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Heller ein liten utsettelse enn fleire av disse portene som skofter på kontrastnivået Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 At utviklerne ikke får spillene klare i tide er ikke nødvendigvis sony sin skyld? 8200888[/snapback] Åh, spillene er nok klare - det handler nok mer om at de ikke har lyst til å slippe dem før det finnes litt flerePS3'er på markedet (og dermed potensielle kunder. Nettopp derfor er det utrolig viktig at en ny konsoll har en håndfull sterke 'egenproduserte' titler fra dag 1 siden mange tredjepartsutviklere ikke har lyst til å slippe spill når det kun finnes f.eks. 2 mill konsoller tilgjengelig. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kanskje du har rett, men det har sikkert med at så mange spill slippes samtidig også. De er nok redd for at enkelte store titler skal overskygge hverandre. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kan vel også ha noe med at spillet skal oversettes til ørten språk? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kan vel også ha noe med at spillet skal oversettes til ørten språk? 8202043[/snapback] Og der slo du hodet på spikern på hvorfor det SUGER å bo i europa.. For vi stakkarer som faktisk skal ha spillet på engelsk må vente på at surrehuene i frankriket, italia, tyskland mm. får spillet oversatt til sitt respektive språk.. ' De skulle driti i kontinentlauch, og heller ta språklaunch! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Utrolig flott at alle ps3 spill er sonefrie! Så kan vi bestille for en billigere penge, og samtidig har spillet lenge før de andre i Europa Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Første personen som begynner å mase om sonyboyz, xbots, og annet tull og fanteri får smekk på pungen fra meg. En smekk som vil gjøre vondt i ca 7 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg