Gå til innhold

7 PS3 launchtitler utsatt!

XtaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm.. kjipt.. men selv venter jeg med PS3 kjøp så da får det ingen invirkning på meg :p

Spillene dette gjelder er (for dere som ikke gidder å klikke på linken)

Splinter Cell: Double Agent -- March 30th

NBA 2k7 -- April 6th

F.E.A.R. -- April 20th

Oblivion -- April 27th

Untold Legends -- April 27th

GRAW 2 -- June ??th

Rainbow Six: Vegas -- Spring '07

Lenke til kommentar

Shit happens!

Hylekoret mot Sony tar kanskje litt vel av nå, gjør det ikke?

At utviklerne ikke får spillene klare i tide er ikke nødvendigvis sony sin skyld?

Uansett er releasen på disse spillene såpass kort tid etter launch at prisen på konsollen ikke går ned.

Lenke til kommentar
Var veldig synd det der, for jeg gleda meg veldig til Oblivion. Men bestilte det fra Canada i går. Fikk mail samme dag om at det var sendt, så satser på å ha det innen neste uke.

8200800[/snapback]

Tviler på du får det om spillet er utsatt til 27 April

Lenke til kommentar
Må si meg veldig enig med trådstarter.

Når disse syv titlene blir utsatt så er jo hele stasen med en flunkende ny, nydelig skinnende konsoll, med resistance og motorstorm ødelagt.    :ph34r:

8201084[/snapback]

Det er ingen tvil at det setter en stor demper på salget. Jeg satt oppe store deler av natten og spilte PS3. Selv om vi hadde Motorstorm, GT HD og Resistance, så skulle vi hatt flere stortitler til den

Endret av ohlala
Lenke til kommentar
Var veldig synd det der, for jeg gleda meg veldig til Oblivion. Men bestilte det fra Canada i går. Fikk mail samme dag om at det var sendt, så satser på å ha det innen neste uke.

8200800[/snapback]

Tviler på du får det om spillet er utsatt til 27 April

8201209[/snapback]

Det er utsatt i Europa, det kom ut i USA i går

Lenke til kommentar
At utviklerne ikke får spillene klare i tide er ikke nødvendigvis sony sin skyld?

8200888[/snapback]

Åh, spillene er nok klare - det handler nok mer om at de ikke har lyst til å slippe dem før det finnes litt flerePS3'er på markedet (og dermed potensielle kunder.

Nettopp derfor er det utrolig viktig at en ny konsoll har en håndfull sterke 'egenproduserte' titler fra dag 1 siden mange tredjepartsutviklere ikke har lyst til å slippe spill når det kun finnes f.eks. 2 mill konsoller tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Kan vel også ha noe med at spillet skal oversettes til ørten språk?

8202043[/snapback]

Og der slo du hodet på spikern på hvorfor det SUGER å bo i europa.. For vi stakkarer som faktisk skal ha spillet på engelsk må vente på at surrehuene i frankriket, italia, tyskland mm. får spillet oversatt til sitt respektive språk.. '

De skulle driti i kontinentlauch, og heller ta språklaunch!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...