lancaster Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har trådløs mus. Så da skjer det vel uansett kanskje? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Då kanske det är uansett, vilket märke har ni på musen och vilken type "laser" "ir"? Fick själv denna rare knittringa men på ett Asus a8r-mvp och pga en trådløs mus som sände på radio freq. 2,4GHz..satans så irriterande. Lenke til kommentar
larszor Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Då kanske det är uansett, vilket märke har ni på musen och vilken type "laser" "ir"?Fick själv denna rare knittringa men på ett Asus a8r-mvp och pga en trådløs mus som sände på radio freq. 2,4GHz..satans så irriterande. 8252580[/snapback] jäg har en mx510 optisk ( trådmus ) Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Rart, med den musa har jag ikke knittringa. Men bruker billiglydkort CreativeAudigy SE/LS istället. Orkar inte med inbygda lydkortet. Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg bruker det billigste trådløse settet fra microsoft, det er en optisk mus som går på RF (2,4 ghz båndet). Lenke til kommentar
larszor Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 sånn bare lurer har musa noe å si med knitringa / lyden ? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 sånn bare lurer har musa noe å si med knitringa / lyden ? 8270996[/snapback] Men jag brukte mx510 o då førsvant det, kun med trådløsa. Så då borde det inte vara musa men kankse du kan teste en annan. Så kan man kanske finna ut av det? Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 sånn bare lurer har musa noe å si med knitringa / lyden ? 8270996[/snapback] Men jag brukte mx510 o då førsvant det, kun med trådløsa. Så då borde det inte vara musa men kankse du kan teste en annan. Så kan man kanske finna ut av det? 8272300[/snapback] Hadde samme prpblem med Asus a7n8x-e, jeg fant en midlertidig løsning ved å titte på IRQ lista(aner ikke hva "proffene" kaller denne oppsjonen, men er under ressurser tror jeg, min data, egenskaper, maskinvare, avansert, vis, maskinvare etter tilkobling.. eller noe sånt, sitter på jobben og har ikke nok priviliegier(?) til å titte på dette nå.) Jeg så iallefall at IRQ på mus og lyd var den samme, jeg tvang en av de over på en annen IRQ og da løste det seg,.. helt til neste oppstart , den mer permanente løsningen ble å kjøpe et gammelt crative lydkort fra en kompis for 50 kroner. Beklager en heller vag beskrivelse, men dette er flere år siden nå, og detaljene er borte. Håper det kan hjelpe noen på riktig spor iallefall. mener også jeg klarte å fjerne ulyden for en periode ved å mute "line in". Lenke til kommentar
larszor Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 sånn bare lurer har musa noe å si med knitringa / lyden ? 8270996[/snapback] Men jag brukte mx510 o då førsvant det, kun med trådløsa. Så då borde det inte vara musa men kankse du kan teste en annan. Så kan man kanske finna ut av det? 8272300[/snapback] Hadde samme prpblem med Asus a7n8x-e, jeg fant en midlertidig løsning ved å titte på IRQ lista(aner ikke hva "proffene" kaller denne oppsjonen, men er under ressurser tror jeg, min data, egenskaper, maskinvare, avansert, vis, maskinvare etter tilkobling.. eller noe sånt, sitter på jobben og har ikke nok priviliegier(?) til å titte på dette nå.) Jeg så iallefall at IRQ på mus og lyd var den samme, jeg tvang en av de over på en annen IRQ og da løste det seg,.. helt til neste oppstart , den mer permanente løsningen ble å kjøpe et gammelt crative lydkort fra en kompis for 50 kroner. Beklager en heller vag beskrivelse, men dette er flere år siden nå, og detaljene er borte. Håper det kan hjelpe noen på riktig spor iallefall. mener også jeg klarte å fjerne ulyden for en periode ved å mute "line in". 8272439[/snapback] hmm fikk ikke til tok line inn på mute osv. men samme feil:( Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 hmm fikk ikke til tok line inn på mute osv. men samme feil:( 8275046[/snapback] Inte ens med annan mus? Lenke til kommentar
Privat Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Gå på avanserte egenskaper for lyd, mute den som det står pc speaker på, denne er kun for speaker på hk, ikke for audio ut. da skal du slippe susing. Lenke til kommentar
larszor Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Gå på avanserte egenskaper for lyd, mute den som det står pc speaker på, denne er kun for speaker på hk, ikke for audio ut. da skal du slippe susing. 8283584[/snapback] åååååååååh TUSEN TAKK SKAL DU HAA Det funket:D:D:D INGEN sus i det hele tatt! <3<3<3 endelig Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg har ikke pc-speaker i lista mi, har sjekket på avanserte innstillinger men har ikke mulighet til å få opp pc-speaker på lista. Snakker vi om Asus a8n deluxe her altså? Lenke til kommentar
Privat Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Dobbelt klikk på volum på oppgavelinje, alternativer, egenskaper. vis pc speaker, og mute denne Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Som sagt, den ligger ikke i denne lista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå