ksvens1 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Heisann Vurderer veldig å kjøpe meg en Nokia N80IE, men hører noen bra og noen negative kommentarer. Noen her som er fornøyd med sin, eller er det bare trøbbel og jeg bør gå for en N73 istedet? Ksvens1 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Heisann Vurderer veldig å kjøpe meg en Nokia N80IE, men hører noen bra og noen negative kommentarer. Noen her som er fornøyd med sin, eller er det bare trøbbel og jeg bør gå for en N73 istedet? Ksvens1 8200437[/snapback] kjøpte min for 1 uke siden, hørt mye negativt om den, treg osv. Men har ikke merket noe av det Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Tror dette er et av de mest omtalte emnene her på mobil forumet. Sjekk den store N80 tråden, der finner du alt du spør om her. Samme problem tatt opp her.. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 Kjøpte meg igår en Nokia N73, er fornlyd med den så langt, hvordan er din n80? Heisann Vurderer veldig å kjøpe meg en Nokia N80IE, men hører noen bra og noen negative kommentarer. Noen her som er fornøyd med sin, eller er det bare trøbbel og jeg bør gå for en N73 istedet? Ksvens1 8200437[/snapback] kjøpte min for 1 uke siden, hørt mye negativt om den, treg osv. Men har ikke merket noe av det 8206998[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå