Complexity Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) En kompis hadde en Nokia 6280, men sendte den inn pga en feil med den. Det tok så lang tid før han fikk en ny tilbake at han kjøpte seg ny telefon i mellomtiden. så han skal beholde den han kjøpte i mellomtiden, og nå trenger han ikke den nye han fikk Har fått tilbud om å kjøpe den for 900,- låst til telenor (ringkontant) Men, har lest at dette er en telefon som er veldi mye feil på? tror dere det er værdt det? jeg har vel ikke noe garanti om den streiker siden den er kjøpt privat liksom.. Hva synes dere? blir gal av min Nokia 6070 som er tregere enn sirup.. Endret 20. mars 2007 av Complexity Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg kjøper aldri låste telefoner, men det får være opp til deg. Telefonen virker bra med firmware v05.92. Vet ikke om det har kommet flere etter den, men opplever svært sjelden bugs med denne. De fleste problemer forsvant med den oppgraderingen. Det er forresten den samme firmwaren som på 6288. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg kjøper aldri låste telefoner, men det får være opp til deg.Telefonen virker bra med firmware v05.92. Vet ikke om det har kommet flere etter den, men opplever svært sjelden bugs med denne. De fleste problemer forsvant med den oppgraderingen. Det er forresten den samme firmwaren som på 6288. 8200287[/snapback] Har alltid brukt telenor mobil ringkontant å kommer nokk til å fortsette med det, så det at den er låst gjør meg ingenting Okej takk for svar Men leste åsså noe om usb kabel? den støtter vanlige usb kabel? så slipper å anskaffe datakabel til den? Lenke til kommentar
plaank Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Har selv hatt 6280, kjempefornøyd med den egentlig. Den eneste buggen som var på min, var den at den slo seg av under MP3 spilling. Telefonen er rask, knappene er så godt som perfekte, displayet er stort og oversiktig, størrelsen er helt grei, byggekvaliteten er også helt grei. Her har du en oversikt om hva Nokia 6280 koster med forskjellige abo. Ja - det følger med en USB kabel i esken. Samt NOKIA PC Suite. Endret 20. mars 2007 av plaank Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Har selv hatt 6280, kjempefornøyd med den egentlig.Den eneste buggen som var på min, var den at den slo seg av under MP3 spilling. Telefonen er rask, knappene er så godt som perfekte, displayet er stort og oversiktig, størrelsen er helt grei, byggekvaliteten er også helt grei. Her har du en oversikt om hva Nokia 6280 koster med forskjellige abo. Ja - det følger med en USB kabel i esken. Samt NOKIA PC Suite. 8200326[/snapback] aah, høres veldig lovende ut Ja så litt på den siden, men er vel dyrere med kontant abbonemang da? Flott med kabelen, men har uansett minnekortleser så kontakt med pc'en skulle ikke være noe problem Takk for svar Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Men leste åsså noe om usb kabel? den støtter vanlige usb kabel? så slipper å anskaffe datakabel til den? 8200305[/snapback] Når du kjøper den følger det med en usb-datakabel CA-53. Slik ser den ut.Dette er ingen vanlig usb-kabel, og fungerer kun med enkelte nokia telefoner. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Men leste åsså noe om usb kabel? den støtter vanlige usb kabel? så slipper å anskaffe datakabel til den? 8200305[/snapback] Når du kjøper den følger det med en usb-datakabel CA-53. Slik ser den ut.Dette er ingen vanlig usb-kabel, og fungerer kun med enkelte nokia telefoner. 8200354[/snapback] oki, men så lenge den virker til denne telefonen skulle det vel gå bra Men, synes dere det er værdt å punge ut 900,- for denne? Endret 20. mars 2007 av Complexity Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Vel så lenge du ikke har noe imot at den er låst til telenor, og hvis du oppgraderer til siste firmware, har jeg ingen betenkeligheter med å anbefale denne. 900,- er en bra pris for en fullt fungerede 6280 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Vel så lenge du ikke har noe imot at den er låst til telenor, og hvis du oppgraderer til siste firmware, har jeg ingen betenkeligheter med å anbefale denne. 900,- er en bra pris for en fullt fungerede 6280 8200399[/snapback] ok tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Any time Lykke til med telefonen (hvis du bestemmer deg for å slå til)! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Any time Lykke til med telefonen (hvis du bestemmer deg for å slå til)! 8200464[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå