Gå til innhold

Norton Internet Security - en fiasko?

Anbefalte innlegg

:(”Man behøver ikke være idiot for å jobbe her , men det hjelper”.

Jeg har alltid trodd det var en vits, men ikke nå lenger.

Jeg har benyttet meg av Norton og Symantecs sine programmer siden begynnelsen på 90-tallet, og vært rimelig godt fornøyd med dem. :)

Det har vært pakker som Norton System Works og Norton Internet Security samt ett til to andre program hvert år.

Det snudde seg i 2005 med Norton Internet Security hvor jeg fikk problemer med programmet og jeg henvendte meg da til deres kundesenter, men fikk overhode ingen hjelp som var av noen faglig verdi, kun ”hodeløs etterplapring” av det jeg hadde forsøkt å gjøre for å rette opp problemene, i 2006 kjøpte jeg ikke noen produkter fra dem. :hrm:

Så i år installerte jeg Norton Internet Security 2007, og er blitt svært skuffet fordi jeg får ikke programmet til å virke, men all beskyttelsen synes også å ha blitt borte etter installasjonen av NIS 2007. NB: Det er svært sjelden at jeg opplever at program ikke virker.

Men verst av alt er når jeg henvender meg til kundesenteret, så får jeg bare ”idiot-svar” som:

”Sporsmalet er mottatt. Du kan forvente et svar fra oss innen 72 timer.”

”[===> Skriv inn svaret under denne linjen <===]

[===> Skriv inn svaret over denne linjen <===]”

”Hvis problemet ikke er lost pa en tilfredsstillende mate, kan du apne

det igjen i lopet av de neste 7 dagene.”

” Vi er glad for at vi kunne hjelpe deg.”

Dette har pågått i flere uker nå, er jeg virkelig den eneste med slik erfaring fra Norton Symantec?

Hvordan og hvor kan man få hjelp med problemer med NIS 2007?

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...