AniWal Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg har problemer med min trådløse adpater, den finner nettverket, men vil ikke koble seg til. Jeg har en d-link 624+ ruter, og det står at 624 er kompatibel med 360en så jeg regner med at + versjonen også er det. Jeg har ett ubeskyttet nettverk, og prøvd å endre ssid. Så jeg skjønner ikke hvor problemet ligger, alt fungerer knirkefritt med kabel. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
MightyMax Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei, har du prøvd å konfigurere nettverksinnstillingene på Xbox360 manuelt? Altså at du skriver inn en fast IP-adresse + nettverksmaske, gateway og DNS server. Jeg måtte gjøre dette på lillebroren min sin Xbox360, etter at han hadde kjøpt seg det trådløse adapteret. Forøvrig vil jeg anbefale at du beskytter det trådløse nettverket ditt. Lenke til kommentar
superrune2 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 d-link 624+ er ikke kompatibel med xbox360 trådløst. Jeg har hatt samme router og måtte kjøpe ny router for å koble opp trådøst. Lenke til kommentar
-stian- Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg måtte også kjøpe ny ruter for å få Xbox'n til å koble seg på det trådløse nettet her. Så jeg kan bekrefte at 624+ fra D-Link ikke virker. 624 modellen derimot skal være kompatibel. Kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå