Gå til innhold

Samletråd for oss som får PS3 ved lansering

henrikr

Anbefalte innlegg

Hei.

Tror det ikke finnes en lignende tråd fra før. Tenkte denne tråden kunne bli en slags samletråd med deres meninger om playstation 3 etter dere har fått den i hus.

Jeg vil vite hva dere hadde som forventninger, og om hvor skuffet/fornøyd dere ble over konsollen.

Husk at dette er en tråd som skal svares bare av folk som har fått seg en playstation 3.

Nå ble det akkurat onsdag, bare to dager igjen nå :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt.. Motorstorm er jo litt morsomt.. men ellers er det ikke så mye fett på maskinen.. (so far)

Forøvrig hørte jeg at Sony Center i karl johan og Spaceworld i Storgata skal ha nattåpent,natt til den 23. Begge sjappene skal vistnok selge maskiner som ikke er forhåndssolgt.

Er ikke helt sikker på priser,men det er verdt å sjekke ut. :hmm:

Endret av Duckking
Lenke til kommentar

fikk mail fra cdon i dag om at dem hadde sendt denne pakka i dag 20 mars selv om jeg avbestilte hos dem for 6mnd siden

1 stk Playstation 3 - Playstation 3 (60 Gig.) Black

1 stk X-Men 3: The Last Stand (Blu-Ray)

1 stk Kingdom of Heaven - Director's Cut (Blu-Ray)

det morsomme er at jeg å har en bestilling inne hos komplett å fra dem har jeg ikke hørt noe annet en forventet sendings dato 23 mars så nå blir jeg kanskje nødt til å sende en i retur (uff) :cry:

Lenke til kommentar
fikk mail fra cdon i dag om at dem hadde sendt denne pakka i dag 20 mars selv om jeg avbestilte hos dem for 6mnd siden

1 stk Playstation 3 - Playstation 3 (60 Gig.) Black

1 stk X-Men 3: The Last Stand (Blu-Ray)

1 stk Kingdom of Heaven - Director's Cut (Blu-Ray)

det morsomme er at jeg å har en bestilling inne hos komplett å fra dem har jeg ikke hørt noe annet en forventet sendings dato 23 mars så nå blir jeg kanskje nødt til å sende en i retur (uff) :cry:

8200505[/snapback]

har du kvittering på at du har avbestilt den, så er det cdon som skal hente den..

du kan jo bare la være å hente den

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...