Gå til innhold

Jobb i påskeferien?


Anbefalte innlegg

Hei. jobbet som elektriker i vinterferien, fikk 100kr i timen, også lurte jeg på om det var noe vanskelig å få jobb i påskeferien. Det er mye helligdager, da får man jo ekstra betalt. Er DESPERAT etter jobb grunnet mopedkjøp!

 

Hadde vert veldig fint hvis noen kunne ramse opp noen firmaer som har jobb til meg. Er forresten 17år og 9måneder, så alder er sikkert greit.

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. jobbet som elektriker i vinterferien, fikk 100kr i timen, også lurte jeg på om det var noe vanskelig å få jobb i påskeferien. Det er mye helligdager, da får man jo ekstra betalt. Er DESPERAT etter jobb grunnet mopedkjøp!

 

Hadde vert veldig fint hvis noen kunne ramse opp noen firmaer som har jobb til meg. Er forresten 17år og 9måneder, så alder er sikkert greit.

Takker for alle svar.

8200096[/snapback]

 

Du kan jo søke på forskjellige elektro firmaer eller gå innom firmaene og spør om de trenger hjelp i påsken :p. Skal selv bli elektriker og det er ikke et problem å jobbe i feriene, hvis ikke det er små firmaer som tar fri da for å gå på fjellet.

Men tror ikke at det skal bli noe problem å skaffe

 

Mvh

Isabell :innocent:

Lenke til kommentar

Man kan være med som "elektriker" vist man er under oppsyn av en med fagbrevet. I disse dager er det så mangel på fagfolk at jeg tror de omtrent tar den hjelpen de får. Tror ikke du kan forvente så mye kobling og diverse om du skal være med uten fagbrevet, det blir nok mest bare kabeltrekking, men det er jo en stor del av elektrikerens jobb uansett.

 

lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...