thomarn Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Har lett langt og lenge, men har ikke klart å finne svaret... Så da prøver jeg her :-D For en tid tilbake var den et cover-versjon av Cornelis Wreesvijk's "Turistens Klagan" som ble spilt titt og ofte på NRK sin mPetre. Det jeg kan huske var at "bandets" navn hadde noe med Cornelis å gjøre. Ringer det en bjelle hos noen? /Thomas Endret 20. mars 2007 av thomarn Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg husker i hvert fall at Espen Thoresen hadde en tulleversjon i XL ... Lenke til kommentar
thomarn Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg husker i hvert fall at Espen Thoresen hadde en tulleversjon i XL ... 8200062[/snapback] Hehe. Jeg tror det var en svensk one-hit-wonder ("hit"...) gruppe som hadde den. Og jeg tviler ikke på at ET har lagt en mock version av den... :-D Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Lurer du på hva sangen heter? LES 1. INNLEGG Hvis du har hørt et refreng, en melodi eller har et lydklipp du lurer på artist og/eller låtnavn så er dette tråden å spørre i. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg