Gå til innhold

Heftig video fra GTR2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte den første godt. Som noen kommenterte, er fargefilteret kanskje litt i meste laget, men generelt bra video uansett (har ikke sett den han refererte til). Er det sant at GTR 2 er snillere m.t.p. gasspådrag enn eneren? Har bare spilt demo av toeren, og uten ratt (har G25 på innkjøpslisten, og da skal jeg kjøpte GTR 2 i samme vending, og ha mye moro med gratissimmen Racer). Så en video av en som kjørte Nüburgering med G24 rattet i GTR 2.. jeg elsker den banen!

Lenke til kommentar
Likte den første godt. Som noen kommenterte, er fargefilteret kanskje litt i meste laget, men generelt bra video uansett (har ikke sett den han refererte til). Er det sant at GTR 2 er snillere m.t.p. gasspådrag enn eneren? Har bare spilt demo av toeren, og uten ratt (har G25 på innkjøpslisten, og da skal jeg kjøpte GTR 2 i samme vending, og ha mye moro med gratissimmen Racer). Så en video av en som kjørte Nüburgering med G24 rattet i GTR 2.. jeg elsker den banen!

8200908[/snapback]

Skru av traction control og du skal slite med enkelte biler. Lister Storm f.eks skal man være varsom å trå for hardt på gassen etter en sving.

Lenke til kommentar

Takk for utfyllende svar. Stemmer nok at det var traction control aktivert i videoen jeg så tidligere, for det var et sted på banen det skjedde noe merkelig. Jeg husker ikke navnet på den strekningen, men du kommer ned en åsside med mange skarpe svinger hvor du må ned i andregiret ett sted, og så en passe sugende venstre rundt en liten bukt før en livsfarlig høyresving. Akkurat den siste svingen er farlig da den kaster deg ut om du gjør noe feil, og han gjorde åpenbart det der (for høy fart ut), men bilen bare skled litt med bakenden før den rettet seg opp mens han gasset på igjen ut av den. Jeg er ganske sikkert på at han ville tatt en lite hyggelig piruett med etterfølgende nedsliping og vektreduksjon av bilen IRL :) Så det også i en kommentar etterpå at noen sa han skulle slått av autotraction.

 

Den kurven (og de andre) virker uansett mye mer myke i GTR enn i Racer, men det skulle jammen meg bare mangle og da.

 

Men altså, slike ting som dekkfysikk og motoroppførsel / skader, kan ikke det bli implantert senere i form av MODs? Nå har jeg bare kikket på et par tråder om slikt, og bl.a. denne viser jo at det er litt muligheter for modding (ser ikke noe om ødelagt girkasse, dog).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...