Athlon Power Skrevet 12. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2002 Har fått i oppgave og sjekke ut angående en bærbar pc. Bruk er Brev Mail Internet (nedlasting av music kanskje) Hun skal ha bærbar fordi hun skal kunne ha den med seg fra spania til norge og omvendt Noen gode forslag som ikke koster skjorta? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 12. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2002 Er vel ikke nødvendig med en til mer enn 10 lapper da... Hvis hun er veldig uerfaren og ikke skal ha en "proff" maskin så har Elkjøp faktisk ganske bra tilbud på HP-maskiner nå (iGo eller noe...) tror den ene faktisk koster 8990,- eller noe (Vil ikke ha kjeft for å anbefale Elkjøp her nå, er fullt klar over at det ikke er et godt valg for de fleste her inne, men tenkte at det i dette tilfellet kanskje ville passe...) Lenke til kommentar
Danny Skrevet 12. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2002 en barbær med xp cpu burde holde lange baner og koster rundt 10 lapper. eller en brukt bærbar med celeron cpu til 7000-8000. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2002 Noen med spesifikke modellforslag Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 12. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2002 Ingen spesifikke forslag, men nokre tankar om kva bestemora treng: - Stor skjerm, men ikkje nødvendigvis høg oppløysing. - Mest mogleg støyfri. Vifte- og tastaturstøy er plagsomt. Kjøp gjerne brukt-PC på 4-500 MHz som ikkje treng så mykje kjøling. - Prioriter batteritid framfor ytelse. Harddisk, prosessor og minne er meir enn bra nok på nye PC-ar uansett. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 12. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2002 Ganske: stor hønnor til deg, eger visst ikkje den einaste her som skriver nynorsk =) =) =) kom an alle mann.. :razz: skriv nynorsk! -KIm- Lenke til kommentar
roger2002 Skrevet 12. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2002 Eg har sjølv vurdert ein Acer 1302x / ©. Dette er ein pc til kring 10.000. Det høyres ut som om det kan vere eit mogleg alternativ for deg. http://www.xd.no er den rimelegaste staden eg har funne desse modellane. Lenke til kommentar
Oyoz Skrevet 12. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2002 Z-Note kanskje, kommer vel på nesten 12.5K, men er vel en OK maskin til slik bruk. Lenke til kommentar
Stressles Skrevet 12. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2002 Selv ville jeg anbefalt en iBook, begynner på NOK 9990,-! Der har du alt du trenger i en liten, lett og støyfri laptop. Ingen kryptiske meldinger, og brukervennligheten er på topp. Ikonene har meget bra oppløsning, så man kan justere størrelsen på disse uten at de ser stygge ut :smile: Dette har blitt godt mottatt blandt andre jeg har vist det til... Mailprogrammet som følger med er glimrende, og en "officepakke" følger med som standard :smile: Og jeg har enda til gode å støte på problemer mellom macen og pc'ene mine. Så til hennes bruk er vel dette ypperlig, men du bør kanskje vurdere å kjøpe en minnebrikke til, helst 512, for å få god ytelse i macOS X. Mvh Sindre Hellevik Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2002 Hva syns du om denne? http://www.zepto.no/default.asp?Side=kampa...nje.asp&ID=4021 Bestiller du i dag koster den bare 11,4k :wink: Sparer neste 1 tusenlapp... Lenke til kommentar
twb Skrevet 12. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2002 Kjøp en brukt maskin, se http://bruktmarked.hardware.no/marked/ [ Denne Melding var redigert av: twb på 2002-12-13 00:46 ] Lenke til kommentar
macrules Skrevet 13. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2002 Har du medfølelse for henne så kjøper du en ibook! :smile: Lenke til kommentar
mezz Skrevet 13. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2002 Her må jeg si meg enig. Hadde jeg skulle handlet datamaskin til bestemor, ville jeg definitivt gått for en liten lekker iBook. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 13. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 20:25, skrev mezz:Her må jeg si meg enig. Hadde jeg skulle handlet datamaskin til bestemor, ville jeg definitivt gått for en liten lekker iBook. True that Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 13. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2002 Er en smule off target dem som anbefaler laptop til 12-13000 kr til å lese epost på altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå