Gå til innhold

Trenger en 12volt strømforsyning..min. 10A


Anbefalte innlegg

Hei folkens..

 

Trenger en strømforsyning som leverer ca 12v og 10A. har lett på nettet til jeg ble sår i øynene. men fant jeg noe? neida..

 

skal bruke den til en stueforsterker jeg har som bruker 12v. trafoen, ladelytter, likeretter m.m var på ett eget kretskort. nå er det defekt.. og jeg får ikke tak i noe slikt igjen..

 

noen som vet? evt ett byggesett.

 

takker og bukker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei folkens..

 

Trenger en strømforsyning som leverer ca 12v og 10A. har lett på nettet til jeg ble sår i øynene. men fant jeg noe? neida..

 

skal bruke den til en stueforsterker jeg har som bruker 12v. trafoen, ladelytter, likeretter m.m var på ett eget kretskort. nå er det defekt.. og jeg får ikke tak i noe slikt igjen..

 

noen som vet? evt ett byggesett.

 

takker og bukker

8199530[/snapback]

 

Ddu kan jo bruke en PSU til PC og jump-starte den. Finn en i skapet, på fyllinga eller på loppemarked.

Lenke til kommentar
Hei folkens..

 

Trenger en strømforsyning som leverer ca 12v og 10A. har lett på nettet til jeg ble sår i øynene. men fant jeg noe? neida..

 

skal bruke den til en stueforsterker jeg har som bruker 12v. trafoen, ladelytter, likeretter m.m var på ett eget kretskort. nå er det defekt.. og jeg får ikke tak i noe slikt igjen..

 

noen som vet? evt ett byggesett.

 

takker og bukker

8199530[/snapback]

 

Ddu kan jo bruke en PSU til PC og jump-starte den. Finn en i skapet, på fyllinga eller på loppemarked.

8200723[/snapback]

 

jo jeg har tenkt tanken..

 

noen som vet om atx strømforsyninger som ikke går over i standby når det ikke er last? har en chieftec men den går i dvale når det ikke er last på 3,3 og 5volt. selv om atx spesifikasjonen sier noe annet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...