brendon34 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Jeg er muligens ikke så smart men jeg klarer ikke å skru av brannmuren på data'n den er ikke der som jeg vanderlig vis finner den. men det gjør at nedlastninger går i 5-8 kb.s men vandeligvis går i 300++ kan noen hjelpe meg?? (har win xp pro hvi det har noe og si) Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Da har du vel et tredjeparts program som kjører brannmur funksjonen? Ofte er det kombinert i antivirusløsningen. Når det er sagt er det noe av det siste jeg ville gjøre, å slå av brannmuren mens man laster ned. Prøv heller å tillate UPnP i brannmuren på pc og i router, selv om dette gjør nettet ditt mer sårbart overfor ormer. Lenke til kommentar
brendon34 Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Hmmm... det rare er at jeg har ikke noe antivirusprogram. men det kommer når jeg laster ned at data'n er bak an brannmur. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hmmm... det rare er at jeg har ikke noe antivirusprogram. men det kommer når jeg laster ned at data'n er bak an brannmur. 8200816[/snapback] Den meldingen vil du også få dersom du sitter bak en router med NAT, hvis du ikke har forwardet de portene som trengs, evt. aktivertUPnP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå